پيروزي اميدوار کننده رئال مادريد و موناکو
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 9:27 | نویسنده : Amir

ديدار‌هاي دوستانه باشگاهي در اروپا با پيروزي رئال مادريد و موناکو و توقف آرسنال ادامه يافت.


تيم‌هاي باشگاهي فوتبال اروپا در فاصله کمتر از دو هفته تا آغاز ليگ‌هاي باشگاهي در ديدار‌هاي دوستانه آمادگي خود را محک زدند.

رئال مادريد که در اردوي آمريکا در جام قهرمانان شرکت کرده است در دومين ديدار خود موفق شد با نتيجه دو بر يک اورتون را شکست دهد. در اين ديدار کريستيانو رونالدو و مسوت اوزيل براي رئال مادريد گل زدند و تک گل اورتون را نيز يلاويچ به ثمر رساند.

در تورنمت چهارجانبه امارات کاپ که به ميزباني آرسنال برگزار مي‌شود نيز تيم ميزبان در ديدار اول خود برابر ناپولي با تساوي دو بر دو متوقف شد. در اين ديدار اينسيگنه و پاندف براي ناپولي گلزني کردند و دو گل آرسنال را نيز در اين ديدار اوليور ژيرود و کوشينلي به ثمر رساندند. در ديگر ديدار اين جام گالاتاسراي موفق شد با گل فيليپ ملو برزيلي پورتو را شکست دهد.

در ديگر ديدار‌هاي دوستانه باشگاهي، موناکو موفق شد با 5 گل تاتنهام بدون گرت بيل را شکست دهد. در اين ديدار فالکائو موفق شد 2 بار براي تيمش گلزني کند. ديگر گل‌هاي موناکو را در اين ديدار اوکامپوس ، راگي و اوبادي به ثمر رساندند. گرت بيل که گفته مي‌شود در آستانه پيوستن به رئال مادريد قرار دارد در اين ديدار براي تيمش به ميدان نرفت.

نتايج بازي‌هاي دوستانه باشگاهي شب گذشته به اين شرح است:

رئال مادريد 2 – اورتون يک

ليورپول 2 – المپياکوس صفر

آرسنال 2 – ناپولي 2

گالاتاسراي يک – پورتو يک

موناکو 5 – تاتنهام 2

نيس صفر – اتلتيک‌بيلبائو صفر

سمپدوريا 4 – مارسي 3

بنفيکا صفر- سائوپائولو 2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ