پاري سن ژرمن قهرمان سوپر جام فرانسه شد+لینک دانلود فیلم خلاصه بازی
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 9:33 | نویسنده : Amir

پاري سن ژرمن با پيروزي برابر بوردو قهرمان سوپر جام فرانسه شد.

ديدار سوپر جام فرانسه برگزار شد که در آن پاري سن ژرمن در حاليکه تا دقايق پاياني با يک گل از بوردو عقب بود دو گل به ثمر رساند و نخستين جام خود را در فصل جديد با هدايت لورن بلان به دست آورد.

در اين ديدار که در پايتخت گابون برگزار شد بازيکنان بوردو در دقيقه 38 توسط هنري سايوت به گل رسيدند و دو تيم در نيمه اول با همين تک گل به رختکن رفتند.

با شروع نيمه دوم شاگردان لورن بلان که چيزي براي از دست دادن نداشتند سراپا حمله شدند و بازي کاملا يک طرفه شده بود البته بازيکنان بوردو هم که چشم به ضد حملات دوخته بودند در بعضي از دقايق خودي نشان مي دادند. جدي ترين موقعيت آنها در نيمه دوم در دقيقه 59 رقم خورد که ضربه کوکو در حالت تک به تک به بدن سرجيو دروازه‌بان پاري سن ژرمن خورد و راهي به درون دروازه نبرد تا اختلاف همان تک گل باقي بماند.

در دقيقه 79 زلاتان ابراهيموويچ گل تساوي را براي پاري سن ژرمن به ثمر رساند اما کمک داور به بهانه آفسايد پرچم زد اين در حالي بود که تصاوير تلويزيوني نشان مي داد که گل صحيح بود و زلاتان در آفسايد نبود.

دو دقيقه بعد هروين اونگندا تعويض طلايي بلان موفق شد گل تساوي را براي تيمش به ثمر رساند تا دقايق پاياني بسيار حساس شود اما اين پايان کار نبود و در حاليکه همگان در انتظار شنيدن سوت پايان بازي و وقت هاي تلف شده بودند آلکس مدافع برزيلي پاري سن ژرمن با يک ضربه سر ديدني دروازه بوردو را باز کرد و تيمش را قهرمان سوپر جام کرد.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ