دانشور به تيم فوتسال شنژن چين پيوست
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 10:14 | نویسنده : Amir

ملي‌پوش سابق فوتسال ايران با قراردادي يک ماهه، شنژن را در جام باشگاه‌هاي آسيا همراهي خواهد کرد.


مسعود دانشور بازيکن سابق تيم ملي فوتسال که سابقه بازي در جام جهاني 2008 برزيل را در کارنامه دارد، براي تيم شنژن چين در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا توپ خواهد زد. دانشور بعد از وحيد شمسايي دومين ايراني خواهد بوده که به شنژن پيوسته است. آقاي گل جهان پيش از دانشور حضور يک ماهه در اين تيم داشت و براي چهار بازي که در مرحله مقدماتي جام باشگاه هاي آسيا انجام داد، بيش از 300 ميليون تومان دريافت کرد. پيشنهاد اين باشگاه چيني به دانشور هم وسوسه کننده بود، تا جايي که اين بازيکن حاضر شده فقط يک ماه براي شنژن بازي کند اما تا نيم فصل از ليگ ايران بيرون بنشيند!

دانشور بعد از امضاي قراردادش با شنژن اظهار کرد: باشگاه شنژن با توجه به اينکه پيش از اين نيز با وحيد شمسايي همکاري کرده و همچنين شناختي که از من داشت، پيشنهاد بازي در جام باشگاه‌هاي آسيا را به من داد و با قراردادي يک ماهه به اين تيم پيوستم.

وي افزود: با توجه به قانون نقل و انتقالات اگر در جام باشگاه‌هاي آسيا براي تيمي بازي کنم تا نيم فصل اول ليگ برتر ايران نمي توانم براي تيمي به ميدان بروم. اما قراردادي که با شنژن بستم ارزشش را داشت و مبلغ خوبي از اين تيم دريافت خواهم کرد. من همچنين براي بازي در اين تيم با وحيد شمسايي مشورت مي کنم و مي خواهم از تجربيات حضور او در اين تيم استفاده کنم.

بازيکن فصل قبل ارژن درباره شروع تمرين هايش در شنژن نيز توضيح داد: جام باشگاه‌هاي آسيا از پنج شهريور در ناگوياي ژاپن شروع مي‌شود و براي اينکه با تيم هماهنگ شوم، از جمعه به چين خواهم رفت تا در تمرين‌هايش شرکت کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ