هشدار ژابي آلونسو به بارسلونايي‌ها
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 11:23 | نویسنده : Amir

ژابي آلونسو با هشدار به بارسلونا مي‌گويد رئال مادريد در بهترين شرايط خود قرار دارد.

رئال مادريد در فصل نقل و انتقالات خريدهاي خوبي داشته است و از همين حالا براي قهرماني در ليگا دورخيز کرده است.

ژابي آلونسو، هافبک اسپانيايي رئال مادريد که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته معتقد است که آنها اين فصل تيمي فوق‌العاده دارند که تشنه موفقيت است.

ژابي آلونسو درباره خريدهاي جديد رئال مادريد، گفت: فکر مي‌کنم تمامي بازيکناني که به تازگي به تيم ما اضافه شده‌اند شرايط خوبي دارند. من فکر مي‌کنم که تمام بازيکنان تاثير خود را روي تيم بگذارد. در واقع هر چه دست مربي براي انتخاب بازيکن آماده‌ بازتر باشد، نتيجه‌ بهتري رقم مي‌خورد.احساس خيلي خوبي به اين فصل داريم. هواداران اين فصل انتظارات زيادي از ما دارند. به همين خاطر رئال مادريد اين فصل تشنه موفقيت است.

آلونسو درباره اضافه شدن زين الدين زيدان به کادر فني رئال مادريد، گفت: من هميشه زيدان را ستايش کرده‌ام. او فوتباليستي است که همه بازيکنان مي‌خواهند شبيه او باشند. از اين که کنار او هستم خيلي خوشحالم و انگيزه زيادي دارم، زيرا او در فوتبال به افتخارات زيادي رسيده و تجربه زيادي دارد.

هافبک اسپانيايي رئال مادريد درباره آغاز فصل ليگا، ادامه داد: وقتي در باشگاه بزرگي مثل رئال مادريد هستيد، همه بازي‌ها برايشان مهم است و بايد در همه بازي‌ها به پيروزي برسيم. از اين که فصل ليگ برتر در شرف آغاز شدن است، هيجان زده هستم. مي‌خواهيم هر چه در توان داريم نشان دهيم و شروعي قدرتمند داشته باشيم.

رئال مادريد اکنون در اردوي آمريکا به سر مي‌برد. کهکشاني‌ها بامداد امروز (يکشنبه) در دومين ديدار خود در آمريکا موفق شدند با نتيجه‌ دو بر يک اورتون را شکست دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ