چلسی و تدارک پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای رونی
تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, | 11:25 | نویسنده : Amir

سران باشگاه چلسی درنظر دارند تا با ارائه پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای خرید وین رونی، مهاجم انگلیسی باشگاه منچستریونایتد مجددا دست به کار شده و او را به استمفورد بریج بیاورند.

http://u.goal.com/297900/297949_heroa.jpg

این پیشنهاد در حالی ارائه می شود که سران یونایتد اخیرا پيشنهاد ۳۰ ميليون پوندي چلسي برای خریداری رونی را رد كرده بودند ولي گویا سران چلسی از تلاش برای خرید رونی دست نمی کشند و اخیرا ژوزه مورينيو گفته که روني هدف اصلي او و تیمش  در بازار نقل و انتقالات است.
این طور به نظر می رسد که قرار است تا رونی روز سه شنبه برای اولین بار از ماه می به بعد در يك ديدار دوستانه با پیراهن منچستريونايتد به میدان رفته ودر مصاف با آيك استكهلم تیمش را همراهی کند.

البته در بازی اخیر یونایتد مقابل رئال بتیس که بدون حضور تماشاگران برگزار شد، رونی برای ۴۵ دقيقه برای تیمش به میدان رفت و دراین بازی آمادگی فیزیکی اش را به نمایش گذاشت. شنیده می شود که تصمیم رونی برای جدایی از یونایتد به خاطر ترس و نگرانی او از واکنش های احتمالی هواداران یونایتد است.

تا به اینجای کار سران یونایتد اصلا از تمایل رونی برای جدایی از تیمشان استقبال نکرده اند. این درحالی است که دیوید مویس سرمربی کنونی شیاطین سرخ و سرمربی اسبق رونی در اورتون که با او اختلافاتی نیز داشته، رونی را در اولویت اصلی اش قرار نداده و بارها گفته که روبين فان پرسي گزينه و انتخاب اول او به عنوان مهاجم مياني تیمش است .از سوی دیگر ژوزه مورينيو اخیرا در صحبت هایش بارها یادآوری کرده که در صورت انتقال روني به چلسي ، او قطعا در قلب خط حمله این تیم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این روزها ستاره انگلیسی برسریک دوراهی است و در صورت تمایل برای انتقال به چلسی باید سران یونایتد را برای پذیرش این پیشنهاد که از نظر مالی نیز قابل قبول است تحت فشار قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ