گتوزو: مونتلا مي تواند جانشين آلگري شود
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 7:34 | نویسنده : Amir

هافبک سابق تيم ملي فوتبال ايتاليا از شيوع رفتارهاي نژادپرستانه در فوتبال ايتاليا به شدت ابراز نگراني کرد و اظهار داشت اعتقاد دارد مونتلا سرمربي فيورنتينا مي تواند گزينه خوبي براي مربيگري تيم ميلان باشد.

جنارو گتوزو که در تيم سيون سوئيس عضويت دارد ، با ابراز نگراني از توهين نژادپرستانه به کوين پرينس بوآتنگ هافبک غنايي تيم ميلان گفت ، به نظر مي رسد ويروس اين پديده در ميان تماشاگران فوتبال ايتاليا به سرعت در حال اشاعه است.

گتوزو 35 ساله به شبکه اسکاي 24 در مورد وضعيت تيم ميلان گفت :« به نظر نمي رسد ماسيميليانو آلگري آينده طولاني مدتي در تيم ميلان داشته باشد اما من معتقد هستم وينچنزو مونتلا بهترين گزينه براي جانشيني آلگري است.

او در تيم فيورنتينا کار خود را به خوبي پيش برده است.»

وي به عنوان نصيحت به ماريو بالوتلي مهاجم جنجالي تيم منچسترسيتي و ملي پوش ايتاليايي گفت بهتر است او اجازه ندهد تا وجهه اش بيش از اين تخريب شود.

گتوزو افزود‌:« ماريو بايد به فوتبال خود تمرکز بيشتري داشته باشد و دست از حاشيه سازي بردارد. من هم در دوران بازيگري خود مرتکب اشتباهات بسيار بدي شدم که اکنون اثرات بد آن را درک مي کنم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ