ارزش مسي 580 ميليون يورو اعلام شد
تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 10:20 | نویسنده : Amir

ساندرو روسل، رئيس باشگاه فوتبال بارسلوناي اسپانيا ارزش ليونل مسي، فوق ستاره آرژانتيني تيم خود را که چهار بار موفق به دريافت توپ طلا شده است، 580 ميليون يورو اعلام کرد.


ساندرو روسل در گفتگو با شماره روز يکشنبه روزنامه ورزشي اسپورت چاپ کاتالانيا اعلام کرد هر تيمي که خواهان ليونل مسي است بايد 250 ميليون يورو براي پايان دادن به قرارداد اين بازيکن با باشگاه اف ث بارسلونا بدهد و علاوه بر آن 56 درصد ماليات نيز بپردازد.

وي افزود در حال حاضر هر بازيکني از بارسلونا که خواهان جداشدن از تيم و رفتن به يک باشگاه ديگر است، مي تواند برود به جز ليونل مسي.

رئيس باشگاه کاتالانيا همچنين درباره مکمل بودن ليونل مسي و نيمار،‌مهاجم برزيلي جديد بارسلونا که تابستان امسال از اف ث سانتوش برزيل به بارسلونا آمد، ابراز نگراني کرد.

روسل ابراز اطمينان کرد که ليونل مسي فقط مي تواند به خودش حسادت کند و نيمار براي تطبيق دادن خود با شرايط باشگاه و هماهنگ کردن خود در زمين مسابقه با ليونل مسي به زمان نياز خواهد داشت.

رئيس باشگاه بارسلونا افزود در شرايط کنوني مسي مي تواند بيشتر به نيمار کمک کند تا اين که نيمار به مسي. نيمار مي تواند با جلب توجه مدافعان تيم هاي حريف، فشارها بر ليونل مسي را کاهش دهد و ميدان عمل وي را گسترش دهد. اگر پيش از اين مسي مي بايست با چهار مدافع روبرو باشد از اين پس احتمالا با سه مدافع روبرو خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ