هم پرسپوليس جريمه شد، هم تراکتورسازي
تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 11:51 | نویسنده : Amir

کميته انضباطي آراي خود را در خصوص تيم‌هاي متخلف صادر کرد.

ديدار دو تيم داماش گيلان و سايپا البرز به ميزباني رشت از سري رقابت‌هاي هفته اول ليگ برتر برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم داماش گيلان تخلفاتي صورت گرفت. کميته انضباطي طبق بند 4 و 5 آئين نامه انضباطي باشگاه داماش گيلان را به 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. ضمن اينکه به مسئولان اين باشگاه تذکر داده شد در مسابقات بعدي اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگيري از تخلفات را انجام مي‌دهد و جرايم شديدي از جمله کسر امتياز متوجه باشگاه خواهد شد.

جريمه 70 ميليوني براي تيم گسترش فولاد

ديدار دو تيم گسترش فولاد تبريز و استقلال سوم مرداد در تبريز در حالي برگزار شد که از سوي تماشاگران تيم تبريزي به مربي و بازيکنان تيم مقابل، داوران و فدراسيون فوتبال فحاشي شد. کميته انضباطي طبق بند 4 ماده 22 اين باشگاه را به پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. ضمن اينکه به مسئولان اين باشگاه تذکر داده شد در صورتي که در مسابقات بعدي اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگيري از تخلفات را انجام ندهد، جرايم شديدي از جمله کسر امتياز متوجه باشگاه خواهد شد.

جريمه نقدي براي پرسپوليس و تراکتورسازي

ديدار دو تيم پرسپوليس و تراکتورسازي تبريز در حالي دوم مرداد ماه برگزار شد که تماشاگران تيم پرسپوليس نسبت به داور مسابقه فحاشي کرده و از سوي قاسم دهنوي –بازيکن تيم پرسپوليس رفتارهاي زننده و غير ورزشي صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس را به دليل تخلفات تماشاگرانش به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي و دهنوي را به پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد و به اين بازيکن تذکر داد در صورت تکرار تخلفات، محروميت براي اين بازيکن در نظر گرفته مي شود.

به دليل تخلفات تماشاگران تيم تراکتورسازي تبريز اين باشگاه به 100 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. اين تيم به دليل تاخير در ورود به زمين مسابقه در نيمه دوم(3 دقيقه تاخير) به پرداخت 9 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.ضمن اينکه کميته انضباطي به مسئولان اين دو باشگاه تذکر داد در مسابقات بعدي اقدامات لازم به منظور برخورد با هواداران متخلف و جلوگيري از تخلفات را انجام مي دهد و جرايم شديدي از جمله کسر امتياز متوجه باشگاهها خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ