انتقاد شديد استقلال از حکم کميته انضباطي
تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 19:49 | نویسنده : Amir

باشگاه استقلال نسبت به حکم کميته‌انضباطي موضع‌گيري کرد.

محمد سررشته‌داري با اتنقاد شديد از حکم صادر شده عليه باشگاه استقلال موضع اين باشگاه را در چهار بخش مشخص کرد.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در‌اين‌باره گفت: مسئله اول آنجاست که حکم اعلام شده در هيچ کجاي دنيا به اين شکل سابقه و نحوه اجرا ندارد. در نظر بگيريد که از فردا تماشاگران رقيب به داخل تماشاگران هوادار يک تيم بروند و با سنگ‌پراني و فحاشي تلاش براي کسر امتياز از حريف بکنند. به اين روند معترضيم و حرفمان کاملا فوتبالي است. آيا حکم‌هايي شبيه اين منجر به اغتشاش در ورزشگاه‌ها نمي‌شود؟ آيا امکان شناسايي هوادار از افراد نفوذي وجود دارد؟ دوم آن‌ که هيچ‌گاه استقلال را نبايد با تيم‌هايي که نهايتا 7 هزار تماشاگر دارند، يک کاسه کرد؟ اساسا کنترل 60 يا 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي غيرممکن است. مگر کنترل ورزشگاه آزادي در دست باشگاه استقلال است که اين باشگاه به خاطر شعارهاي تماشاگرانش محکوم شود؟ بارها اين مسئله را گفته‌ايم که چون کنترل استاديوم در دست ما نيست، نمي‌توان امنيتش را هم بر عهده ما دانست. استقلال فردا با فجر سپاسي بازي دارد. آيا امنيت ورزشگاه حافظيه با فجرسپاسي است؟ متاسفانه اين استدلال براي ما غيرقابل‌قبول است. بارها به اين مسئله اعتراض کرده‌ و تنها شنيده‌ايم که ميزبان بازي مسئول شعارهاي تماشاگران است اما کسي توجه نمي‌کند که چطور دو سال قبل در تبريز ما را با برف و يخ زدند و هيچ اتفاقي نيفتاد. يا هفته اول برابر گسترش فولاد بدترين توهين‌ها به امير قلعه‌نويي شد و بدون هيچ محکوميتي براي هواداران گسترش فولاد آن اتفاق سپري شد. آيا مرگ فقط براي استقلال خوب است؟ با اين حکم سنگ روي سنگ بند نمي‌شود.

او افزود: اگر کميته‌ انضباطي مي‌خواهد علت‌يابي ماجرا را انجام دهد، حتما متوجه هست که در شان و شخصيت هوادار ايراني فحاشي به داور وجود ندارد. چرا به اين توجه نمي‌کنند که آقاي فغاني در بازي با استقلال رکورد اشتباه‌هاي داوري را زد؟ ايشان 4 پنالتي در اين بازي نگرفت و ضعف ايشان در قضاوت آن ديدار به هيچ وجه قابل کتمان نيست. همين ضعف موجب ناراحتي تماشاگران شده و حتما قبول داريد که تماشاگران ملقمه‌اي از احساسات هستند. بايد براي تماشاگر امکانات رفاهي در نظر گرفت و با اين رفتارها نمي‌توان به شان و شخصيت تماشاگران احترام گذاشت يا حتي به آن اعتراضات شکلي ديگر داد. به هر حال تماشاگران احساسي هستند و در يک لحظه شايد به علت ناراحتي رفتاري متفاوت داشته باشند. منکر اشتباهات داوري نيستيم اما قبول کنيد اشتباهات آقاي فغاني زياد بود و اين را هم کنار عدم مسئوليت باشگاه استقلال در ورزشگاه بگذاريد تا به اين نتيجه برسيد که اين حکم چقدر دور از عدالت است.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در پايان تصريح کرد: از آقاي فغاني به خاطر قضاوت ضعيف‌شان شکايت نکرديم. مسئله را به هيچ وجه بزرگ نکرديم؛ چرا که ايشان از کانديداهاي قضاوت در جام‌جهاني هستند و مي‌توانند افتخاري ملي براي ما باشند و عجيب است وقتي ما از حق‌مان که اعتراض به اين قضاوت بوده، گذشته‌ايم، اين‌گونه هم ما را نقره‌داغ مي‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ