چند خبر کوتاه از استقلال
تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, | 21:33 | نویسنده : Amir

استقلالي ها عصر امروز ساعت 17 راهي شيراز مي شوند تا فردا مقابل فجر سپاسي قرار گيرند.


 کاروان آبي ها با 17 بازيکن به شيراز رفت، در اين ديدار قلعه نويي چند بازيکن خود از جمله احمد جمشيديان ، جي لويد ساموئل و هاشم بيک زاده را در اختيار ندارد.

** ساموئل از شنبه در کمپ استقلال

 بر اساس گفته‌ي پزشک استقلال جي لويد ساموئل از شنبه در تمرينات شرکت مي کند و هاشم بيک زاده از هفته آينده به جمع آبي پوشان ملحق خواهد شد.

 بد نيست بدانيد احمد جمشيديان وضعيتش نسبت به اين دو بازيکن متفاوت است و تا يک ماه بايد استراحت کند و بعد در تمرينات حاضر شود.

** آخرين تمرين استقلال در ورزشگاه فجر

قرار بود کاروان استقلال امروز ساعت 17 به شيراز سفر کند که با تاخير يک ساعته پروازشان مواجه شدند، و بازيکنان به محض رسيدن به اين شهر قرار است در زمين اختصاصي فجر سپاسي تمرين کنند.

گفتني است: هماهنگي هاي لازم را عاري سرپرست فجر سپاسي انجام داده است.

** آناليز نهايي شيرازي ها در اردوگاه آبي ها

امشب مربيان استقلال براي بار آخر فجر سپاسي را آناليز و نکات لازم را به بازيکنان گوشزد مي کنند.

قلعه نويي به بازيکناني که در بازي با سپاهان عملکرد مطلوبي نداشتند صحبت خواهد کرد تا در ديدار هفته سوم تلاششان را بيشتر کنند.

** ترکيب استقلال فردا مشخص مي شود

ترکيب اصلي استقلال مقابل شاگردان پيرواني فردا مشخص مي شود.

قلعه نويي پس از برگزاري جلسه خود با ديگر اعضاي کادر فني ظهر فردا يازده بازيکن بازي با فجر سپاسي را مشخص و اعلام مي کند. البته سر مربي آبي پوشان جلسه اي هم با اين بازيکنان برگزار و وظايفشان را مشخص مي کند.

البته تا حدودي ترکيب استقلال مشخص است و مي توان به بازيکناني نظير: رحمتي، منتظري، حيدري، نوري، نکونام ، تيموريان و.... اشاره کرد.

سر مربي استقلال در نظر دارد براي اينکه آمادگي شاگردانش را پيش از آغاز بازي با فجر سپاسي حفظ کند صبح فردا تمرين صبحگاهي انجام دهند.

گفتني است آبي پوشان فردا ساعت 10 صبح پس از صرف صبحانه در محوطه هتل تمرين خواهند کرد. بازي فجر و استقلال ساعت 22:15 آغاز مي شود.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ