ايران مقابل بحرين به پيروزي رسيد
تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 12:56 | نویسنده : Amir

تيم ملي بسکتبال ايران در دومين بازي خود در مرحله دوم جام ملت‌هاي آسيا مقابل بحرين به برتري رسيد.

تيم ملي بسکتبال ايران در دومين بازي خود در بيست و هفتمين دوره مسابقات جام ملت‌هاي آسيا به مصاف بحرين رفت.

ملي پوشان کشورمان که در بازي نخست خود در اين مرحله هند را از پيش رو برداشته بودند، در اين مسابقه هم موفق شدند بحرين را 75 بر 56 شکست دهند و به جمع 8 تيم برتر راه پيدا کنند.

تيم ايران در اين مسابقه هم با ترکيب اصلي خود يعني مهدي کامراني، حامد آفاق، صمدنيکخواه بهرامي، اوشين ساهاکيان و حامد حدادي وارد ميدان شد.

*کوارتر اول: 23 بر 6 به سود ايران

ملي پوشان کشورمان از همان ابتدا قدرت خود را به حريف ديکته کردند و حساب کار 12 بر 4 بود که سرمربي بحرين مجبور به درخواست وقت استراحت براي جلوگيري از افزايش زودهنگام نتيجه کرد.

در ادامه کار محمد جمشيدي به جاي حامد آفاق وارد ميدان شد. دو توپ ربايي خوب از بچه‌هاي ايران باعث شد ساهاکيان 4 امتياز را براي کشورمان به ارمغان بياورد. 3 دقيقه به پايان کوارتر بود که داودي و کاردوست جايگزين کامراني و حدادي شدند.

چستر گيلر بازيکن تبعه بحريني ها همانند ديدار با کره‌جنوبي در اين بازي هم در ترکيب اين تيم قرار نداشت.

کمتر از يک دقيقه مانده بود که آرن داودي حساب کار را 23 بر 6 کرد که اين کوارتر با همين نتيجه به پايان رسيد.

*کوارتر دوم: 21 بر 7 به سود بحرين

اين کوارتر با پرتاب دو امتيازي بحريني‌ها آغاز شد. در همان ابتدا تيم ايران دو تعويض داشت و سهراب نژاد و جواد داوري وارد ميدان شدند. خطايي که بحريني‌ها روي کاردوست انجام دادند دو امتياز را براي ايران در پي داشت و پس از آن پرتاب سه امتيازي داوري ثمري نداشت و در برگشت نيز بحريني‌ها همين کار را انجام دادند.

در ادامه کار هر دو تيم اشتباهات زيادي داشتند و ايران که با تيم دوم خود در زمين حضور داشت، در امتيازآوري ناموفق بود. در ادامه کار يک نفوذ زيبا از سامان ويسي در زير حلقه امتيازهاي ايران را به 28 رساند، اما در برگشت بحريني‌ها با يک پرتاب سه امتيازي موفق پاسخ دادند و جمع امتيازهاي خود را به 15 رساندند.

بحريني‌ها در اين کوارتر عملکرد بهتري نسبت به ايران داشتند و هر لحظه فاصله را کمتر مي‌کردند.

10 ثانيه به پايان اين کوارتر بود که جمشيدي با يک نفوذ در زير حلقه خطا گرفت که پرتاب‌هاي وي وارد سبد نشد تا در پايان حساب کار 30 بر 27 به سود ايران به پايان برسد.

*کوارتر سوم: 33 بر 14 به سود ايران

در کوارتر سوم مهمد بچيروويج؛ سرمربي تيم ملي ايران بازيکنان اصلي خود را وارد ميدان کرد. حامد آفاق و صمد نيکخواه بهرامي در همان ابتدا 6 امتياز را با پرتاب‌هاي خود براي ايران کسب کردند. در ادامه کار نيز يک کار ترکيبي از بازيکنان کشورمان پرتاب سه امتيازي صمد را در پي داشت که پس از آن سرمربي صربستاني بحريني‌ها وقت استراحت درخواست کرد.

کوارتر سوم را بازيکنان ما با قدرت پيش مي‌بردند و يک توپ ربايي خوب از آفاق و پرتاب خوب کامراني حساب کار را 43 بر 30 به سود ايران کرد.

حامد آفاق بار ديگر اقدام به پرتاب سه امتيازي کرد که خطاي بحريني‌ها سه پرتاب را به وي داد و او نيز هر سه را وارد سبد کرد.

5 دقيقه از اين کوارتر مانده بود که نفوذ خوب کامراني گارد راس ايران دو امتياز ديگر براي ايران در پي داشت. بحريني‌ها در اين کوارتر مقابل ايران حرفي براي گفتن نداشتند و در دفاع و حمله ناموفق بودند.

امتيازهاي هر لحظه بيشتر مي‌شد و ملي‌پوشان کشورمان اجازه قدرت نمايي به حريف را نمي‌دادند. دو دقيقه و 13 ثانيه مانده بود که حرکت خوب حدادي شصتمين امتياز را براي ايران به ارمغان آورد. بحريني‌ها هم ددر ثانيه‌هاي پاياني دو پرتاب موفق سه امتيازي داشتند. کاردوست و ويسي در اين ثانيه‌ها وارد ميدان شدند.

در پايان کوارتر سوم نتيجه 63 بر 41 به سود ايران خاتمه يافت.

*کوارتر چهارم: 15 بر 12 به سود بحرين

کوارتر چهارم هم با امتياز آوري ايران و توسط کاردوست کسب شد. در اين کوارتر تيم ايران با ترکيب بازيکنان اصلي و دوم خود کار مي‌کرد. يک کار ترکيبي از بازيکنان ايران و پاس به کاردوست اسلم دانک زيباي اين کار را در پي داشت.

بحريني‌ها در اين کوارتر هم شوت‌هاي سه امتيازي موفق داشتند و «بادر مالابس» اين حرکت را انجام داد و آنها را به امتياز 48 رساند.

آرن داودي که در اين کوارتر در ترکيب ايران حضور داشت، در حرکتي که داشت روي او خطا انجام شد و او نيز پرتاب‌هاي خود را وارد سبد کرد. چهار دقيقه مانده بود که سهراب نژاد هم جاي ساهاکيان وارد ميدان شد. امتياز آوري‌هاي بازيکنان ايران ادامه داشت که سرمربي بحرين مجبور به درخواست وقت استراحت کرد.

در ادامه کار ملي پوشان کشورمان براي لحظاتي در پرتاب‌هاي خود ناموفق بودند و بحريني‌ها دو پرتاب سه امتيازي موفق داشتند و امتيازهاي خود را به 52 رساندند.

در پايان نيز حساب کار 75 بر 56 به سود کشورمان به پايان رسيد.

تيم ملي کشورمان در سومين و آخرين بازي دور دوم فردا ساعت 9 و 15 دقيقه به مصاف قزاقستان مي‌رود.

اين رقابت‌ها از 10 مرداد آغاز شده و 20 مردادماه به پايان خواهد رسيد. سه تيم نخست جواز حضور در جام جهاني 2014 اسپانيا را کسب خواهند کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ