حنيف عمران‌زاده 3 هزار دلار جريمه شد
تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 15:19 | نویسنده : Amir

بر اساس حکم کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا، حنيف عمران‌زاده به پرداخت 3000 دلار جريمه نقدي محکوم شده است.

بر اساس گزارش ناظر بازي الشباب امارات و استقلال ايران در امارات، حنيف عمران‌زاده در دقايقي از بازي حرکات غيراخلاقي و بر خلاف رفتار ورزشي در حين گرم کردن انجام داده که از ديد ناظران بازي دور نمانده است. بر اين اساس کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا تشکيل جلسه داد و بعد از دريافت توضيحات استقلال و حنيف عمران‌زاده و بررسي پرونده، تصاوير موجود و مستندات در پرونده تصميم‌گيري نهايي را بر اين اساس انجام داد که به شرح زير اعلام مي‌شود:

يک- حنيف عمران‌زاده از بند اول ماده 69 قوانين و مقررات ليگ قهرمانان آسيا 2013 و همچنين ماده 57 از آيين نامه انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا تخطي کرده است.

دو- بر اساس ماده 57 فوق و ماده 10 بند سوم، از آيين‌نامه انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا، حنيف عمران‌زاده به پرداخت 3000 دلار آمريکا محکوم شده که بايد ظرف مدت 30 روز از ابلاغ حکم به حساب کنفدراسيون فوتبال آسيا واريز شود.

سه- همچنين بر اساس اظهار ندامت بازيکن فوق، کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا به حنيف تذکر داده که در صورت تکرار، محروميت‌هاي سنگين‌تري براي وي اعمال شود.

هرگونه درخواست و اعتراضي در اين گونه تصميمات بايد به صورت کتبي به دبيرخانه کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا و در طول 10 روز پس از تصميم‌گيري ارسال شود. البته اين گونه درخواست هيچ تأثيري بر روي شروط تصميماتي که مجبور به اجراي سريع است، ندارد. اين تصميم همانطور که در ماده 118 کد انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام شد، قابل استيناف نيست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ