تراکتورسازي به دنبال دو بازيکن خارجي
تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 15:20 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: دو بازيکن مد نظر ما از تيم هاي ملي کامرون و نيجريه هستند که فصل گذشته نيز در تيم ملي حضور داشتند و به زودي براي انجام تست، به تبريز خواهند آمد.

حميد زيني زاده در آستانه رقابتهاي هفته‌ي سوم گفت: حال که وارد هفته ي سوم مسابقات مي شويم، هنوز به انسجام تاکتيکي نرسيده‌ايم و انتظار داريم هفته به هفته به شرايط خوبي دست پيدا کنيم و با هماهنگي بيشتر کار را دنبال کنيم.

وي در خصوص اين که تراکتورسازي از دو بازي خود يک امتياز کسب کرده است، اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و اين اتفاقات مي افتد. اگر به نتايج سنوات گذشته تراکتور نگاه کنيم، مي بينيم که در سال هاي گذشته نيز تراکتور از دو بازي اول،‌ دو امتياز کسب کرده است. هنوز هيچ اتفاق خاصي نيفتاده است و تا پايان فصل هنوز 84 امتياز باقي است و چون امسال ليگ ما 16 تيمي شده است، اگر 58 يا 60 امتياز کسب کنيم، مي توانيم به مقام قهرماني برسيم. لذا هنوز فرصت زيادي باقي مانده است و بايد باشگاه و همه‌ي هواداران از تيم حمايت کنند.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره ي پرونده‌ي جذب بازيکن خارجي خاطرنشان کرد: نقاط ضعفي داريم و به همين دليل چند بازيکن جديد جذب خواهيم کرد که پس از بازي با سپاهان و ذوب آهن، براي انجام تست به تبريز خواهند آمد. ما هنوز دو سهميه‌ي فيفا و يک سهميه ي AFC داريم و آينده ي روشني در انتظار تيم تراکتورسازي است. دو بازيکن مد نظر ما از تيم هاي ملي کامرون و نيجريه هستند که فصل گذشته نيز در تيم ملي حضور داشتند و به زودي براي انجام تست، به تبريز خواهند آمد.

وي در رابطه با نحوه جذب بازيکن افزود: ابتدا بازيکنان به ما پيشنهاد مي شوند و آن بازيکنان جهت انجام تست به تمرينات مي آيند و پس از تأييد کادر فني به جمع ما اضافه مي شوند. تا به اين لحظه نيز همه‌ي بازيکناني که به خدمت گرفته ايم، زير نظر کادر فني و مجيد جلالي جذب کرده ايم و مديريت باشگاه شخصاً هيچ بازيکني را جذب نکرده است.

زيني زاده درباره‌ي اين که گفته مي شود شش هفته به جلالي فرصت داده شده است، چنين عنوان کرد: هيچ اولتيماتوم زماني به مجيد جلالي نداده ايم و تا زماني که از قافله ي رقبا عقب نمانده ايم، از کادر فني حمايت خواهيم کرد و از هواداران نيز مي خواهيم که ما را حمايت کنند تا به نتيجه برسيم.

وي درباره ي هدف امسال تراکتورسازي گفت: هدف تمام تيم هاي ليگ برتري به سمت و سوي قهرماني و يا کسب سهميه‌ي آسيايي است. هر سه جبهه‌ي ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا براي ما حائز اهميت است و براي موفقيت در اين جام ها، تمام تلاش خود را خواهيم کرد.

وي افزود: فوتبال غيرقابل پيش بيني است. اما رقباي ما در اين فصل، به مراتب قوي تر از فصل گذشته ظاهر شده اند و حتي کادر فني تيم هاي ديگر، از نظر ريالي قابل مقايسه با تيم تراکتور نيستند. براي مثال تيم سپاهان حدود چهار ميليارد براي کادر فني خود هزينه کرده است و اين در حالي است که ما يک سوم اين مبلغ را هزينه نکرده ايم. ميانگين قرارداد بازيکنان سپاهان حدود يک و نيم ميليارد است و براي تيم ما در حدود 800 ميليون است و تنها دو بازيکن ما، مبلغ بالايي گرفته اند. لذا بايد بيشتر تلاش کنيم تا حداقل به نتايج سال گذشته دست يابيم و سهميه‌ي آسيايي سال آينده را کسب کنيم.

وي اصلي ترين رقيبان امسال تراکتورسازي را تيم هاي سپاهان و استقلال دانست و افزود: به علاوه‌ي اين که امسال تيم هاي پرسپوليس و فولاد نيز تيم هاي خوبي هستند و در کنار آن ها تيم هايي همچون نفت تهران و راه آهن نيز از تيم هاي قدري هستند که رقيبان ما به شمار مي روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ