تمام شماره 10 هاي ليگ سيزدهم
تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 15:21 | نویسنده : Amir

هميشه شماره 10 در تيم هاي فوتبال شماره اي منحصر به فرد بوده و به ستارگان تيم هاي ملي و باشگاهي تعلق داشته است.

ديه گو مارادونا،ميشل پلاتيني،زيکو،لوتار ماتئوس،ليونل مسي ،زين الدين زيدان و بسياري از ستاره هاي دنياي فوتبال همواره با اين شماره محبوب در ميادين باشگاهي و ملي ديده مي شدند.

شماره 10 هاي ليگ برتر در دوره سيزدهم هم بايد جزو ستاره هاي اين ليگ باشند اما فعلا و با وجود سپري شدن دو هفته از فصل جديد اکثر آنها کاري از پيش نبرده اند .

در بين شماره 10 هاي ليگ برتر امسال تقريبا اين شماره به مهاجمان اختصاص پيدا کرده و تنها سه تيم راه آهن، فولاد و فجر سپاسي اين شماره محبوب را به بازيکناني در پست هاي ديگر داده اند.

استقلال:امسال سياوش اکبرپور شماره 10 آبي ها را به تن خواهد کرد .فصل قبل ميداودي در نيم فصل اول اين شماره را به تن مي کرداما در نيم فصل دوم 10 آبي ها خالي ماند.

استقلال صنعتي خوزستان:ميلاد ميداودي هر جا که باشد 10 را روي هوا مي قاپد .اينجا که شهر خودش و تيم خودش به حساب مي آيد و ظاهرا در اين تيم بازيکني شايسته تر از او براي انتخاب اين شماره وجود ندارد.

پرسپوليس:غلامرضا رضايي براي چهارمين فصل پياپي شماره 10 سرخ ها که متعلق به بازيکنان بزرگي بوده را به تن مي کند و البته ئدر اين دو هفته چندان در حد اين شماره نبوده است.

تراکتورسازي:سعيد دقيقي وقتي به تراکتور رفت که با جدايي لوپز شماره 10 خالي مانده و او هم روي هوا اين شماره محبوب را قاپيد.وقتي انصاري فر هم به تراکتور پيوست دقيقي 10 را به او نداد.

داماش:ظاهرا سند شماره 10 داماش شهر باران به نام سيد رضا(افشين) چاووشي خورده است.

ذوب آهن:در اين تيم اصفهاني هم دو سه سالي است اسماعيل فرهادي با شماره 10 بازي مي کند و ظاهرا مدعي ديگري ندارد.

راه آهن:امسال بهادر عبدي هم کاپيتان تيمش شده هم شماره 10 را به تن مي کند تا انتظارات از او بالا برود.هر چند بهادر در دو هفته اخير خوب کار کرده.

سايپا:ظاهرا اميدوارکننده ترين بازيکن نارنجي هاي البرز بهترين شماره را هم برداشته.سجاد شهباززاده که در بازي اول تيمش گل زد باز هم مي تواند يکي از خوب هاي ليگ و ستاره تيمش باشد.

سپاهان:امسال شماره 10 سپاهاني ها به آرش افشين مهاجم گريزپا و خريد جالب آنها رسيد.شماره اي که در چند سال گذشته متعلق به حسين پاپي بود.

صباي قم:فعلا بهترين شماره 10 ليگ يک مهاجم 37 ساله به نام غلامرضا عنايتي است که در هر دو بازي گل زده .عنايتي را قبلا در همين صبا با شماره 10 ديده بوديم اما او سابقه بازي با شماره هاي 9،11 و 17 را هم دارد.

فجر سپاسي:با بازگشت شاغلام پيرواني به تيم محبوبش سيامک کوهنورد هم بعد از يک فصل جدايي و حضور در نفت آبادان به فجر برگشت و شد ستاره تيمش .

فولاد:عجيب ترين شماره 10 ليگ سيزدهم عبدالله کرمي مدافع مياني فولاد است که شماره 5 خودش را به مهدي بدرلو هافبک دفاعي جديدشان داده و خودش 10 مي پوشد.

گسترش فولاد:تبريزي ها اين شماره خاص را به ايمان موسوي مهمترين خريد ليگ برتري شان داده اند.

مس کرمان:بهترين گلزن تيم کرماني در فصل گذشته يعني مصطفي شجاعي امسال مي خواهد با شماره مخصوص ستاره ها آقاي گل ليگ شود.آيا مي تواند؟

ملوان:شماره 10 قوي سپيد باز هم تعلق مي گيرد به آقاي گل ليگ ،سيدجلال رافخايي.رافخايي را زماني با شماره 4 در خط حمله و دفاع ملوان ديده بوديم.

نفت تهران:رضا نوروزي دوباره مي خواهد آقاي گل ليگ باشد.امسال همه دوباره روي شماره 10 نفت تهران که در فولاد با همين شماره مصدوم شد حساب باز کرده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ