آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 19:2 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

 


رونالدو قراردادی جدید با مادرید امضاء کرد: کریستیانو رونالدو قرارداد خود با رئال مادرید را تمدید کرد؛ قرارداد او تا سال 2018 اعتبار دارد و سالانه دستمزدی 17 میلیون یورویی دریافت خواهد کرد که او را تبدیل به پر درآمد ترین بازیکن لالیگا می کند.

توافق والنسیا و پوشتیگا: باشگاه والنسیا برای خرید هلدر پوشتیگا با ساراگوسا به توافق رسید. ارزش این قرارداد 3 میلیون یورو خواهد بود.

خشم بازیکنان یونایتد از موضع رونی: بنا به گزارش ها بازیکنان ارشد و قدیمی منچستریونایتد از ادامه تلاش وین رونی برای ترک منچستریونایتد در این تابستان عصبانی شده اند.

بشیکتاش به دنبال دفو: باشگاه بشیکتاش بعد از اینکه در خرید امانوئل آدبایور موفق نشد، این بار در حال آماده سازی پیشهادی است تا برای مهاجم تاتنهام، جرمن دفو ارائه کند.

داونینگ می تواند با 5 میلیون پوند جدا شود: استوارت داونینگ می تواند در ازای پیشنهادی 5 میلیون پوندی تا پایان فرصت نقل و انتقالات لیورپول را ترک کند؛ گفته می شود نیوکاسل به این بازیکن علاقه دارد.

رئال مادرید پیشنهاد تمدید به آلونسو داد: رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز، پیشنهاد تمدید قرارداد 1 ساله به ژابی آلونسو داده است. قرارداد فعلی او در سال 2014 به پایان می رسد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ