توقف منچستر يونايتد، پيروزي اينتر و والنسيا
تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 9:8 | نویسنده : Amir

در ادامه تورنمنت چند جانبه گينس ، اينتر موفق شد در ضربات پنالتي يوونتوس را شکست دهد. منچستريونايتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوي يک بر يک متوقف شد.

تيم‌هاي اروپايي براي آمادگي هر چه بيشتر در فصل جديد فوتبال همچنان در ديدارهاي دوستانه توانايي‌هاي خود را محک مي زنند. در تورنمنت چند جانبه قهرمانان اروپا (گينس) دو ديدار برگزار شد.

در ديدار نخست يوونتوس و اينتر ميلان که براي قرار گرفتن در جايگاه نهم به مصاف هم رفتند به تساوي يک بر يک دست يافتند تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي اين تيم اينتر بود که موفق شد با نتيجه‌ 9 بر 8 برابر بيانکونريها به پيروزي برسد.

در ديگر ديدار برگزار شده هم والنسيا موفق شد با يک گل از سد اورتون بگذرد و در جايگاه پنجم قرار گيرد.

در فينال اين رقابت‌ها هم عصر امروز (چهارشنبه) رئال مادريد با هدايت کارلو آنچلوتي به مصاف چلسي مي‌رود که ژوزه مورينيو را بر روي نيمکت خود مي‌بيند.

در کشورهاي مختلف اروپايي همچنين ديدارهاي دوستانه ديگري برگزار شد که مي‌توان به پيروزي دو بر يک اوساسونا برابر رئال ساراگوسا اشاره کرد.

منچستر يونايتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوي يک بر يک متوقف شد. تک گل شياطين سرخ را در اين ديدار هنريکوئز در دقيقه‌ 67 به ثمر رساند.

** نتايج ديگر ديدارها

* نوريچ يک – رئال سوسيداد يک

* گلاسکو رنجرز يک – نيوکاسل يک

* آلمريا يک – گرانادا يک

* براگا يک – وست‌هام صفر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ