بازگشت بيل به تمرين تاتنهام
تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 9:57 | نویسنده : Amir

هافبک ولزي تاتنهام به تمرينات تيمش پس از چند هفته غيبت بازگشت تا به شايعه پيوستنش به رئال مادريد پايان دهد، اما مدير باشگاه تاتنهام در اظهار نظري جالب اعلام کرد که اين باشگاه انگليسي نمي تواند بيل را به زور وادار به ماندن کند.

داستان رفتن و يا ماندن گرت بيل از تاتنهام همچنان ادامه دارد. رئال مادريد تلاش مي‌کند تا اين بازيکن ولزي را به خدمت بگيرد. خود بيل هم دوست دارد وايت هارت لين را به مقصد سانتياگو برنابئو ترک کند، اما اختلاف در رقم مالي بين دو باشگاه باعث شده است تا هنوز قضيه اين بازيکن ولزي معلق باقي بماند.

گرت بيل روز گذشته (سه‌شنبه) در تمرين تاتنهام شرکت کرد تا به شايعه‌ سرپيچي خود از ادامه کار با تيمش پايان دهد.

بيل در اردوي اخير تاتنهام در فرانسه شرکت نکرد و همين مساله باعث شد تا شايعه پيوستن او به سفيد پوشان سانتياگو برنابئو قوت بگيرد.

کيت ميلز، مدير باشگاه تاتنهام در واکنش به بازگشت بيل به تمرينات تيمش، گفت: علاقه زيادي به ماندن بيل در تاتنهام داريم. نمي‌خواهيم اين بازيکن بزرگ را از دست دهيم، اما بايد به اين مساله هم اشاره کرد که باشگاه تاتنهام نمي‌تواند به زور بيل را وادار به ماندن کند. اگر بيل مي‌خواهد از تاتنهام برود، متقاعد کردن او به ماندن سخت است. اين مساله در بسياري از باشگاه‌هاي ديگر هم وجود دارد. وقتي يک بازيکني دوست دارد از تيمش برود، ديگر ماندن او براي خود او و باشگاه سخت مي‌شود.

اين سخنان مدير باشگاه تاتنهام مي‌تواند چراغ سبزي به سران رئال مادريد باشد. پيش از اين مادريدي‌ها براي جذب اين هافبک ولزي رقم نجومي 100 ميليون يورو را به تاتنهام پيشنهاد دادند که اين پيشنهاد در ميان ناباوري همگان رد شد، چرا که سران تاتنهام معتقدند که هافبک گلزن تيمشان بيشتر از اين مي‌ارزد.

بيل فصل گذشته عملکرد خيره کننده اي در تاتنهام داشت و به عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر انتخاب شد.علاوه بر رئال مادريد تيم هاي ديگري از جمله منچستر يونايتد هم به جذب اين هافبک چپ پاي ولزي علاقه دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ