پرسپوليس به يک قدمي صدر رسيد
تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 10:50 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال پرسپوليس موفق شد در هفته سوم مس کرمان را شکست دهد.

در چارچوب هفته سوم سيزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 22 و 15 تيم هاي پرسپوليس و مس کرمان در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر رفتند. اين مسابقه در نهايت با پيروزي دو بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد.

در نيمه اول هرچند اکثر دقايق بازي در اختيار پرسپوليس بود اما دو تيم موقعيت هاي چنداني روي دروازه ايجاد نکردند تا بازي در اين نيمه با تساوي بدون گل به پايان برسد.

در نيمه دوم بازي باز هم پرسپوليس صاحب توپ و ميدان بود و بازيکنان مس با انجام دفاع بيشتر چشم به ضد حملات داشتند. دامنه حملات شاگردان علي دايي در اين نيمه بسيار گسترده شد و خطرهاي زيادي در اين نيمه روي دروازه مس کرمان به وجود آمد.

حملات پرسپوليس در دقيقه 66 به بار نشست و پيام صادقيان روي دفع ناقص شهدادنژاد از پشت محوطه جريمه با يک شوت گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند.

در ادامه حملات پرسپوليس در دقيقه 75 با ارسال حسين ماهيني روي يک ضربه ايستگاهي قاسم دهنوي با ضربه سر گل دوم تيم خود را وارد دروازه کرد.

در ادامه بازي مس کرمان حملاتي را روي دروازه پرسپوليس تدارک ديد که در حساس ترين صحنه ضربه سر بازيکن مس کرمان در دقيقه 82 به تيرک برخورد کرد.

پرسپوليس با اين پيروزي 7 امتيازي شد تا در پايان هفته سوم هم امتياز با سپاهان و به دليل گل زده کمتر در رده دوم جدول قرار بگيرد.

در روزي که مدافعان پرسپوليس عملکرد بسيار خوبي داشتند اين تيم با گلزني بازيکنان جديدش توانست به پيروزي برسد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون کوريا، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، ميثم حسيني، قاسم دهنوي،‌ رضا حقيقي، محمد نوري(83 مهرداد کفشگري)، پيام صادقيان، غلامرضا رضايي(حميد علي عسگر56) و سيد جلال حسيني.

سرمربي پرسپوليس: علي دايي

ترکيب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، فرهاد سالاري، عليرضا ابراهيمي، اسماعيل علي شيرازي، فرزاد حسين خاني، احمد حسن زاده(71 آرش روشني پور)، محمود تيغ نورد، مصطفي شجاعي(61شهرام گودرزي)، لوسيانو ادينهو، ميلاد جهاني(33 سمير بگوويچ) و عبدلکريم اسلامي.

سرمربي: محمود ياوري



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ