بيل هفته آينده به هواداران رئال معرفي مي‌شود
تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 11:2 | نویسنده : Amir

روزنامه اسپانيايي مدعي شد که انتقال بازيکن تاتنهام به رئال مادريد قطعي شده و وي هفته آينده به هواداران اين تيم معرفي خواهد شد.

اين اولين بار نيست که عکس گرت بيل روي صفحه اول روزنامه مارکا ظاهر مي‌شود و روزنامه اسپانيايي بار ديگر مدعي شد که پيوستن بازيکن تاتنهام به رئال مادريد قطعي شده است.

مارکا ادعا کرد که فلورنتينو پرس اکنون پس از صحبت‌هاي ابتدايي بين دو باشگاه مذاکرات با تاتنهام را شروع کرده است. اکنون دو ملاقات با دنيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام برنامه‌ريزي شده است تا رکورد جهان براي مبلغ انتقال گرت بيل شکسته شود.

بر اساس اين گزارش، رئال مادريد در نظر دارد در روزهاي آينده مبلغ نهايي براي جذب وي را تثبيت کند و برنامه‌ريزي مي‌کند تا هفته آينده بازيکن ولزي را در سانتياگو برنابئو به هواداران معرفي کند.

احتمالا اين معرفي بايد پيش يا پس از بازي روز چهارشنبه ولز با جمهوري ايرلند باشد.

يک گزارش ديگر در روزنامه امروز گاردين مدعي شد که پرس روز گذشته با لوي ملاقات کرد و رئال مادريد مبلغ 100 ميليون يورو (86 ميليون پوند) را براي جذب بيل پيشنهاد داده؛ درحالي که تاتنهام 100 ميليون پوند درخواست کرده است.

رئال مادريد تمايلي ندارد که آلوارو موراتا را به عنوان بخشي از پول جذب بيل به تاتنهام بدهد؛ بنابراين تمام مبلغ پرداختي براي خريد بيل نقدي خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ