آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


ستاره های رئال مادرید بیل را نمی خواهند: سرخیو راموس، کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس نمی خواهند بیل با رئال مادرید قرارداد امضاء کند.

چلسی اتوئو و ویلیان را می خواهد: چلسی آماده است تا با هجوم به ترکیب آنژی ماخاچ کالا 2 ستاره این تیم، ساموئل اتوئو و ویلیان را به خدمت بگیرد. مورینیو می خواهد قبل از آغاز فصل آخرین تغییرات را در تیمش ایجاد کند.

لوی 100 میلیون پوند برای بیل می خواهد: دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام به رئال مادرید گفته است که برای بیل 100 میلیون پوند می خواهد؛ یعنی 14 میلیون پوند بیشتر از پیشنهاد باشگاه اسپانیایی.

سوارز به تنهایی تمرین خواهد کرد: مهاجم تیم لیورپول بعد از انجام مصاحبه ای که به مسئولان باشگاه گفته بود اجازه جدایی او را صادر کنند، این بار قصد دارد به صورت انفرادی به تمرینات خود ادامه دهد.

مویس به رونی اولتیماتوم داد: وین رونی از طرف دیوید مویس اولتیماتومی دریافت کرد که یا به طور رسمی اعلام جدایی کند و یا تعدش به یونایتد را نشان دهد؛ در غیر اینصورت باید ریسک خروج از ترکیب اصلی را به جان بخرد.

منچستریونایتد مذاکرات با قلاینی را آغاز کرد: بعد از اینکه مذاکرات با باشگاه گودیسون پارکی را شروع کردند، اکنون شیاطن سرخ آماده اند تا پیشنهاد رسمی خود را برای فلاینی ارائه کنند.

بارسلونا توجه اش را به سمت اگر برگرداند: بارسلونا بعد از اینکه پیشنهادشان برای لوئیز از طرف باشگاه چلسی رد شد، برای خرید مدافع میانی لیورپول، دنیل اگر اقدام خواهد کرد.

خسه به صورت قرضی به مالاگا می رود: مهاجم رئال مادرید، خسه رودریگز به زودی قرارداد خود با مالاگا را نهایی خواهد کرد تا یک سال به صورت قرضی به این تیم بپیوندد.

مانژوکیچ از بایرن جدا می شود: گزارش ها در آلمان حاکی از آن است که پپ گواردیولا تصمیم گرفته است که مانژوکیچ نمی تواند در سیستم جدید بایرن کارایی لازم را داشته باشد، بنابراین باید منتظر فروش مهاجم کروات باشیم.

بنیتز زندگی را برای بارسلونا پیچیده تر می کند: سرمربی ناپولی، رافا بنیتز می خواهد مارتیل اشکرتل از لیورپول را به خدمت بگیرد. در این میان، بارسلونا هم دنیل اگر، دیگر مدافع این تیم را می خواهد، ولی لیورپول نمی خواهد هر 2 بازیکن را بفروشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ