تقابل مايلي کهن و عنايتي با شاگردان قلعه نويي
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, | 9:30 | نویسنده : Amir

هفته چهارم ليگ برتر روز شنبه با انجام دو ديدار حساس در تهران و اهواز آغاز مي‌شود. استقلال ميزبان صباي قم و فولاد هم ميهمان داماش گيلان است.

هفته چهارم ليگ برتر از روز شنبه با انجام دو ديدار در تهران و اهواز آغاز مي‌شود. نگاهي به اين دو بازي مي اندازيم؛

فولاد خوزستان - داماش گيلان؛ شاگردان فرکي به دنبال صدرنشيني

فولاد خوزستان بعد از شکست در هفته اول مقابل سپاهان، دو برد متوالي به دست آورده و هفته گذشته در قم تيم صبا را با يک گل شکست داد. فولاد روز شنبه بايد مقابل تيمي بازي کند که وضعيت نابساماني دارد. مشکلات مالي باعث ناراحتي بازيکنان اين تيم شده است با اين حال داماش هنوز در ليگ برتر نباخته و سه مساوي متوالي به دست آورده است.

داماش در اين بازي هم به احتمال فراوان به دنبال چهارمين مساوي خود است؛ اما فولاد خوزستان در اين بازي خانگي مي‌خواهد به پيروزي برسد تا به طور موقت هم که شده به صدر جدول بيايد و جانشين سپاهان شود. بنابراين نبرد فولاد و آب ( داماش) مي‌تواند ديدني باشد. يکي براي نباختن بازي مي‌کند و ديگري براي کسب هر سه امتياز. شاگردان حسين فرکي در صورتي مي‌توانند خيال‌شان از صدرنشين راحت باشد که صبا برابر استقلال امتياز از دست بدهد.

استقلال - صباي قم؛ دوئل عنايتي و مجيدي در آزادي

براي اولين مرتبه در ليگ برتر تيم محمد مايلي کهن بالاتر از تيم امير قلعه نويي در جدول قرار دارد. تقابل اين دو مربي هميشه ديدني و جذاب بوده و هست و همه اهالي فوتبال را به ياد دو بيانيه مايلي کهن عليه قلعه نويي و دوستانش مي‌اندازد. بيانيه‌اي که در آن از گروهبان قندعلي و ... ياد شده بود. بيانيه هايي که بعد از ديدار استقلال و سايپا و به دليل شعارهاي تماشاگران استقلال عليه مايلي کهن نوشته شد.

مايلي کهن در اين فصل اما رويه اي ديگري در پيش گرفته و تلاش مي کند تمام تمرکزش بر روي تيم خودش باشد. حداقل در سه هفته اول ليگ او چنين روشي را در پيش گرفته بود.

از نظر فني اما استقلال روي کاغذ بسيار قدرتمندتر از صباست. زيرا نيمي از بازيکنان استقلال در تيم ملي هستند و نيمي ديگر جز برترين بازيکنان ايران محسوب مي‌شوند، اما در صبا فقط رضا عنايتي يک ستاره سرشناس محسوب مي‌شود. گلزن کهنه کاري که خيلي دوست داشت به استقلال بازگردد اما قلعه نويي او را نخواست و اکنون او بايد مقابل تيم و مربي سابقش بارديگر نشان بدهد که همچنان دود از کنده بلند مي‌شود و توانايي گلزني دارد.

آبي پوشان با 7 گل زده برترين خط حمله ليگ را در سه هفته اول در اختيار دارند و قلعه نويي خيلي دوست دارد با پيروزي مقابل تيم مايلي کهن به صدر جدول برسد. البته با توجه به کسر يک امتياز از استقلال، اين تيم فقط در صورتي مي تواند صدرنشين شود که فولاد در خانه اش مقابل داماش امتياز از دست بدهد.

هواداران استقلال قطعا در روز شنبه ديگر به داور کاري نخواهند داشت زيرا دوست ندارند که دوباره از تيم محبوب شان امتياز کسر شود. صباي قم هم در ورزشگاه آزادي طرفدار اندکي خواهد داشت.

در اين بازي دوئل فرهاد مجيدي و رضا عنايتي دو مهاجم کهنه کار ديدني است. هر دوي آنها دو گله هستند البته محمد قاضي هم با گلي که به فجر در هفته گذشته زد نشان داد که مي‌خواهد همچنان در ترکيب اصلي آبي پوشان حضور داشته باشد و هواداران استقلال مي‌توانند به او به چشم يک گلزن تمام عيار نگاه کنند.

برنامه هفته چهارم ليگ برتر فوتبال:

شنبه 19 مرداد

فولاد خوزستان- داماش ساعت 20 و 30 ورزشگاه تختي اهواز

استقلال- صباي قم- ساعت 21 و 15ورزشگاه آزادي

يکشنبه 20 مرداد

گسترش فولاد تبريز- فجر سپاسي ساعت 19 و 45 ورزشگاه يادگار امام تبريز

مس کرمان- ذوب‌آهن ساعت 19 و 45 ورزشگاه امام علي کرمان

نفت تهران- راه‌آهن ساعت 19 و 45 ورزشگاه دستگردي تهران

ملوان- استقلال خوزستان ساعت 19 و 45 ورزشگاه تختي انزلي

سپاهان- تراکتورسازي ساعت 19و 45 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

سايپا- پرسپوليس ساعت 20و 30 ورزشگاه انقلاب کرج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ