نیمار جدید در راه لیگ برتر
تاريخ : جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, | 9:47 | نویسنده : Amir

باشگاه های انگلیسی به دنبال جذب ویکتور آندرید بازیکن جوان سانتوس هستند، بازیکنی که خیلی زود لقب نیمار جدید را بر دوش می کشد و احتمالا انتفال این بازیکن جنجال دیگری به همراه خواهد داشت.


باشگاه سانتوس قصد دارد قراردادی طولانی مدت با این بازیکن ۱۷ ساله ببندد و آینده این بازیکن را در برزیل رقم بزند با این حال این بازیکن با داشتن پاسپورت اروپایی  به راحتی می تواند به انگلیس برود و نیازی به ویزای کاری ندارد.

چلسی، آرسنال و منچستر سیتی از ماه ها قبل با این بازیکن در ارتباط بوده اند و در حال حاضر به نظر می رسد نیوکسل و لیورپول نیز برای جدب این بازیکن در تلاش هستند.

آندرید توسط گروه NVA در لندن معرفی شده است و سخنگوی این گروه در اسکای اسپورت گفت: "ویکتور یک استعداد بی نظیر است ولی ما و خانواده او به توافق رسیده ایم که در زمان مناسب برای آینده او تصمیم بگیریم و بهترین مسیر را انتخاب کنیم."

پیش تر آندرید در مصاحبه با Daily Mirror گفته بود: " خیلی ساده، من دوست دارم در اروپا بازی کنم."

" روبینیو در مورد تجارب بسیار خوبش در منچستر سیتی، رئال مادرید و آث میلان برای من گفته است و اینکه چطور بازی در اروپا استیل و سبک ویژه ای را برای هر بازیکن به وجود می آورد.

" من فکر می کنم این تجربه بسیار خوبی برای من خواهد بود و حضور در لیگ برتر انگلیس بسیار مفید خواهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ