احتمال خروج پيرلو از يوونتوس
تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, | 11:45 | نویسنده : Amir

هافبک کهنه‌کار بيانکونري اعلام کرد ممکن است اين تيم را ترک کند.

آندرا پيرلو 34 ساله که تنها يک سال از قراردادش با يوونتوس باقي مانده اعلام کرد آماده است در پايان فصل با پيراهن يوونتوس از ميادين فوتبال خداحافظي کند.

،هافبک کهنه کار تيم ملي فوتبال ايتاليا در تابستان 2011 و بر اساس قانون بوسمن، پس از 10 سال حضور در ترکيب ميلان، طي قراردادي آزاد راهي يووه شد.

پيرلو در اين زمينه به گازتا دلو اسپورت گفت: دوست دارم همچنان به فوتبالم ادامه دهم ولي بايد ببينم در چه تيمي قادر هستم اين کار را انجام دهم. در اين مورد با سران يوونتوس صحبت کردم. در پايان فصل پيش رو يک بار ديگر هم در اين مورد حرف خواهيم زد. ادامه حضور در يوونتوس اولويت من است ولي نمي‌خواهم بارم را روي دوش کسي بگذارم. سال‌ها مي‌گذرند ولي هيچ کجا ننوشته به خاطر اينکه اسمم پيرلو است در يوونتوس جايگاه تضمين شده‌اي دارم.

وي در ادامه افزود: مي‌خواهم در هر جايي که هستم احساس کنم آدم مهمي هستم و بخشي از موفقيت تيم را رقم بزنم. اگر احساسي غير از اين داشته باشم، تيم را ترک مي‌کنم. بايد بگويم در هر تيمي هم که باشم، پول براي من اولويت نيست که بخواهم از بين چند تيم، يکي را انتخاب کنم. اگر قرار باشد تيمم را تغيير دهم، ممکن است به پيشنهاد باشگاه‌هاي خارجي هم فکر کنم. بدون شک در ترکيب تيم‌هايي به ميدان خواهم رفت که سطح بالايي دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ