حضور دوبازيکن نيجريه‌اي در تراکتور منتفي شد
تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, | 16:39 | نویسنده : Amir

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: دو بازيکن نيجريه‌اي را که مي‌خواستيم جذب کنيم، قراردادشان را با تيم‌هاي قبلي خود تمديد کردند.


حميد زيني‌زاده درباره جذب سهميه‌هاي باقي مانده بازيکنان خارجي تيم گفت: قصد داشتيم دو بازيکن نيجريه‌اي را جذب کنيم ولي آنها با تيم‌هاي خود تمديد کرده و از اين رو با سه بازيکن با مليت‌هاي آرژانتيني، کامروني و ماليايي وارد مذاکره شديم. آنها قرار بود بعد از بازي با ذوب‌آهن به تبريز بيايند تا پس از تست و نظر مثبت کادرفني جذب تيم شوند اما با توجه به اينکه تيم در اصفهان ماند، اين بازيکنان بعد از بازگشت به تبريز به تمرين‌ها ملحق مي‌شوند تا با نظر کادرفني جذب تيم شوند.

وي همچنين درباره شايعه اولتيماتوم هيات مديره گفت: اصلا چنين بحث‌هايي وجود ندارد و ارتباط بسيار خوب و صميمانه‌اي وجود دارد و همه تلاش مي‌کنيم تيم بهترين نتايج را کسب کند. همين جا از طرف مجموعه تيم و باشگاه، از سردار پورجمشيديان، رئيس هيات مديره و اعضاي هيآت مديره نهايت تشکر خود را داشته باشم که هميشه به فکر تيم هستند. در ضمن، هيات مديره هميشه به صورت جدي پيگير وضعيت تيم و باشگاه هستند و مطمئن باشيد اگر نياز به ترميم تيم باشد، چه از نظر مديريتي چه از نظر سرمربي، هيات‌مديره تغييراتي را شکل خواهد داد.

زيني‌زاده همچنين درباره وضعيت مالي باشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به حال به صورت ميانگين 29 درصد از قراردادهاي اين فصل را پرداخت کرده‌ايم. بازيکناني که از ميانگين کم‌تر دريافت کرده‌اند، بعد از بازي سپاهان قسمتي از قرارداد خود را دريافت مي‌کنند تا به سطح يکساني از پرداخت‌ها برسيم و دراين‌باره مشکلي وجود ندارد.

وي درخصوص پرداخت به موقع پاداش بردهاي تيم گفت: براي اولين بار بلافاصله بعد از بازي و قبل از خشک شدن عرق بچه‌هاي تيم پاداش برد را آماده کرديم تا به حساب آنها واريز شود، چون معتقد هستم پرداخت به موقع پاداش براي افزايش انگيزه و روحيه تيم بسيار موثر است. از اين رو اشل خاصي تنظيم مي‌شود تا از هفته بعد پاداش‌ها بر اين اساس پرداخت شود ولي پاداش بازي‌هاي حساس ما سواي اين اشل خواهد بود؛ چنان که براي بازي با سپاهان اصفهان پاداشي دو برابر پاداش بازي با ذوب‌آهن درنظر گرفته‌ايم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ