ساعت بازي سايپا و پرسپوليس باز هم تغيير کرد
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 10:3 | نویسنده : Amir

ساعت بازي امروز عصر سايپا و پرسپوليس بار ديگر تغيير کرد.

سازمان ليگ در اول راه با تغيير مداوم برنامه ها و ساعت بازي رسانه ها و تماشاگران فوتبال را دچار سردرگمي هاي زيادي کرده است.

روز گذشته اعلام شده بود بازي سايپا و پرسپوليس ساعت 19:30 برگزار مي شود اما امروز غلامرضا بهروان مسئول کميته مسابقات ليگ برتر در گفت و گو با راديو ورزش اعلام کرد اين بازي ساعت 19:25 برگزار مي شود.

اينکه چرا اين مسابقه 5 دقيقه زودتر برگزار مي شود نامعلوم است.

گفتني است که بهروان در ادامه صحبت هاي خود اعلام کرد که ترجيح مي دهد بازي هايي که در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود بعد از اذان مغرب باشد چون تماشاگر بيشتري مي آيد. البته به نظر مي رسد مسئولان سازمان ليگ در برنامه ريزي هاي خود تنها کساني که مدنظر قرارداد نداده اند رسانه ها هستند.

اينکه مسابقات در ساعات پاياني روز برگزار مي شود و خبرنگاران مجبور هستند تا پاسي از نيمه هاي شب به کار خود ادامه دهند براي مسئولان سازمان ليگ مهم نيست و تنها به اين فاکتور توجه مي شود که مثل کشورهاي اروپايي بايد بازي هاي مهم در ساعات پاياني شب برگزار شود. البته تجربه هم نشان داده بازي هايي که ديرهنگام برگزار مي شود به صورت چشمگيري تماشاگر به ورزشگاه ها نمي کشاند و براي آشتي هواداران با فوتبال بايد به دنبال راهکارهاي ديگر بود.

بهروان در گفت و گوي خود با راديو ورزش همچنين صادقانه گفت که قول نمي دهند برنامه هاي ليگ تا پايان فصل پايدار بماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ