سسک فابرگاس مصدوم شد
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 11:10 | نویسنده : Amir

ستاره اسپانيايي خط مياني بارسلونا در تور آسيايي کاتالان‌ها آسيب ديده و احتمالا بازي تيم ملي کشورش برابر اکوادور را از دست خواهد داد.

سسک فابرگاس در جريان پيروزي 3 بر يک شنبه شب بارسلونا برابر تيم ستارگان مالزي از ناحيه قوزک ضربه شديدي خورده است و به احتمال فراوان نمي‌تواند تيم ملي اسپانيا را در بازي دوستانه چهارشنبه اين هفته برابر تيم ملي اکوادور همراهي کند.

فابرگاس که با وجود انتشار شايعات فراوان در خصوص انتقالش به منچستريونايتد تصميم به ماندن در نيوکمپ گرفته است، در جريان ديدار مقابل ستارگان مالزي بازي زيبايي را به نمايش گذاشت و نه تنها گل نخست تيمش را به ثمر رساند بلکه در 2 گل بعدي کاتالان‌ها تاثيرگذار بود، هرچند 7 دقيقه به پايان بازي مانده بود که از ناحيه قوزک پا آسيب ديد و لنگان لنگان ميدان را ترک کرد.

خراردو مارتينو، سرمربي آرژانتيني بارسلونا با اعلام اينکه فابرگاس براي حضور در بازي دوستانه تيم ملي اسپانيا و اکوادور آماده نخواهد بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضربه بسيار شديدي به قوزک پاي او وارد شده است و به همين دليل مطمئن نيستم که بتواند براي اسپانيا به ميدان برود. الان که وضعيتش تعريفي ندارد.

فابرگاس در حالي مصدوم شده است که بارسلونا يکشنبه هفته آينده در نخستين بازي خود در فصل جديد لاليگا بايد ميزبان لوانته باشد و 4 روز پس از آن نيز در بازي رفت سوپرجام اسپانيا به خانه اتلتيکو مادريد برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ