فينال جام ملت هاي آسيا ؛ ساعت 16:00
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 11:43 | نویسنده : Amir

قهرمانان ارزشمند بسکتبال کشورمان که از روز اول با اقتدار پيش رفتند و تمام حريفان خود را با پيروزي از پيش رو برداشتند در حالي که صعودشان به جام جهاني 2014 اسپانيا قطعي شده، براي اثبات قدرت خود به آسيا امروز در ديدار سرنوشت ساز فينال به مصاف تيم فيليپين خواهند رفت.

با وجود حمايت پر شور تماشاگران فيليپين از تيم ملي کشورشان غيور مردان بسکتبال ايران روز دشواري براي تصاحب عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات خواهند داشت اما سالن مملوء از بيست هزار تماشاگر فيليپيني هم نمي تواند براي دلير مردان بسکتبال ايران که براي کسب سومين قهرماني خود در آسيا هم قسم شده اند مانعي ايجاد کند.

تيم هاي کره جنوبي و چين تايپه ساعت 13:30 به وقت تهران ديدار رده بندي را برگزار مي کنند و ايران و فليپين نيز در ديدار اختتاميه ساعت 16:00 به وقت تهران براي قرار گرفتن در جايگاه اول مسابقات به ميدان خواهند رفت.

اميد است با دعاي خير ملت ايران که همواره يار و همراه ورزشکاران کشورمان در عرصه هاي بين الملي بوده رعنا قامتان تيم ملي بسکتبال ايران که در جام ملت هاي آسيا نشان دادند فراتر از آسيا حرکت مي کنند با شايستگي قهرماني ديگري را براي ملت شريف ايران به ارمغان آورند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ