بوسکتس به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 15:7 | نویسنده : Amir

سرجیو بوسکتس، هاقبک بارسلونا اسپانیا در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی اسپانیا توضیحاتی داد.


هافبک بارسلونا اسمش در میان 21 نفر دعوت شده به تیم ملی اسپانیا برای بازی دوستانه این هفته با اکووادور نبود.

این بازیکن 25 سال در مورد عدم دعوتش به تیم ملی اسپانیا توضیحاتی داد.

او به خبرنگاران گفت : " من از این که دعوت نشده ام خوشحال نیستم. اما من با دل بوسکه صحبت کردم و فکر می کنم این برای همه ما بهتر است. "

او ادامه داد : " من هم چنان با مصدومیت جزئی کشاله ران خود مشکل دارم و حالا بعد از مسافرت طولانی با تور آسیا تیم، این که به اکووادور سفر کنم برای من و تیم بهترین نیست. "

بوسکتس گفت : " من باید در این مدت کمی کار بدنسازی و استقامتی انجام دهم. امیدوارم وقتی که به بارسلونا باز می گردم همه چیز بهتر شود. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ