آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 15:46 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

 


آرسنال قرارداد سوارز را تنظیم می کند: باشگاه آرسنال آماده است تا لوئیس سوارز را پر درآمد ترین بازیکن تاریخ باشگاه کند؛ از این رو آرسن ونگر در حال تنظیم کردن قراردادی 4 ساله و دستمزد هفتگی 160,000 پوند است.

رئال مادرید نگران توانایی پرداخت هزینه بیل: رئال مادرید تلاش می کند تا تاتنهام را قانع کند که اجازه دهد مبلغ انتقال گرث بیل به صورت اقساط پرداخت شود، چرا که رئال مادرید نگران است نتواند تمام این مبلغ را که رکورد شکن است، یکجا بپردازد.

وستهم در آستانه خرید داونینگ: وینگر تیم لیورپول، استوارت داونینگ در آستانه خاتمه دادن به دوران ناامید کننده اش در آنفیلد است و با پیشنهاد 7 میلیون یورویی وستهم راهی این تیم خواهد شد.

میلان به دنبال پیزارو: آث میلان می خواهد قبل از پایان این ماه، مهاجم دیگری به ترکیبش اضافه کند و برای این منظور قصد جذب کلودیو پیزارو، مهاجم کنونی بایرن مونیخ دارد.

پیشنهاد تاتنهام برای پیانیچ رد شد: رودی گارسیا، سرمربی تیم رم، درخواست تیم تاتنهام برای مذاکره بر سر میرالم پیانیچ را رد کرد.

میلان آماده جذب ساخو: مدافع کنار گذاشته شده PSG، ممدو ساخو، به طور واضح تمایلش به ترک باشگاه پایتخت فرانسه را اعلام کرد. لیورپول، موناکو و میلان خواهان او هستند.

آرسنال در آستانه جذب گوستاوو: آرسنال در آستانه جذب لوئیز گوستاوو، هافبک تیم بایرن مونیخ است؛ آنها با پیشنهادی نزدیک به 16 میلیون یورو به توافق رسیده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ