آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 14:49 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


تاتنهام مستقل از مسئله بیل، به دنبال کوئنترائو: تاتنهام بدون در نظر گرفتن اینکه بیل به سانتیاگو برنابئو می رود یا نه، به دنبال امضای قرارداد با فابیو کوئنترائو از رئال مادرید است. در حالی که تام اینس از بلکپول هم به عنوان جانشین بازیکن ولزی در نظر گرفته شده است.

سوارز برنامه ای برای عذر خواهی ندارد: لوئیس سوارز قصد ندارد به خاطر تلاش های بحث برانگیزش برای مجبور کردن باشگاه [برای فروش او به آرسنال] از هواداران و باشگاه لیورپول عذر خواهد کند.

ساندرلند به دنبال کوالیارلا و ماتری: ساندرلند برای جذب فابیو کوالیارلا، مهاجم تیم یوونتوس، با نورویچ رقابت خواهد کرد و همچنین می خواهد الساندرو ماتری را هم به مدت یک سال قرض بگیرد.

بارسلونا آخرین پیشنهادش را برای لوئیز می دهد: به نظر می رسد باشگاه کاتالانی بعد از اینکه پیشنهاد اولش برای داوید لوئیز رد شد، اکنون خود را آماده ارائه پیشنهاد نهایی می کند.

منچستریونایتد هم وارد کورس خرید بیل می شود: منچستریونایتد می تواند پیشنهادی رسمی به گرث بیل ارائه کند، چرا که تاتنهام هر لحظه بیشتر از قبل از رئال مادرید ناامید می شود. البته با این حال، قیمت درخواستی تاتنهام می تواند مانع بزرگی بر سر راه هر تیم باشد.

پیشنهاد 35 میلیون یورویی تاتنهام به آلدرویلد و اریکسن: تاتنهام می خواهد در مسیر خرید دو ستاره آژاکس، توبی آلدرویلد و کریستین اریکسن، لیورپول را شکست دهد؛ و برای هر کدام از آنها 2 پیشنهاد 17.5 میلیون یورویی ارائه کرده است.

ناپولی بین جیلاردینو و مارتری، یکی را انتخاب خواهد کرد: بعد از خرید گونزالو هیگواین، ناپولی مهاجم دیگری می خواهد. الساندرو ماتری انتخاب اول آنهاست، کسی که 6 میلیون یورو برای آنها هزینه خواهد داشت، و آلترناتیو آنها آلبرتو جیلاردینو است.

ناپولی خواهان گوستاوو: ناپولی می خواهد هافبک دیگری به تیمش اضافه کند و در این میان به دنبال هافبک تیم بایرن مونیخ هستند؛ کسی که رقم فسخ قراردادش 18 میلیون یورو است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ