اعداد و ارقام هفته اول رقابت هاي بوندسليگا 14-2013
تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 18:39 | نویسنده : Amir

خبرگزاري”dpa” آلمان در گزارشي به اعداد و ارقام مربوط به هفته اول رقابت هاي بوندسليگا 14/2013 پرداخته است.


1 – پير امريك اوباميانگ مهاجم جديد تيم دورتموند، به عنوان اولين بازيكن اهل كشور گابن، موفق به حضور در بوندسليگا شد. همچنين او توانست در اولين بازي خود در بوندسليگا سه گل به ثمر رساند، البته پيش از او 5 بازيكن ديگر نيز در تاريخ بوندسليگا در اولين بازي خود هت تريك كرده بودند.

6- براي اولين بار از دسامبر 2004، هرتابرلين موفق شد حريفش را با زدن 6 گل شكست دهد، 9 سال پيش هرتابرلين، مونشن گلادباخ را با نتيجه 6 بر صفر شكست داده بود.

7 – اشتفان كيسلينگ، آقاي گل فصل پيش بوندسليگا در هفتمين بازي پياپي رقابتهاي بوندسليگا براي تيم لوركوزن گلزني كرد، پيش از او هيچ بازيكني از بايرلوركوزن نتوانسته بود به چنين موفقيتي برسد.

11 – دروازه بان ذخیره دورتموند، ميشل لنگراك استراليايي، براي يازدهمين بار در ديداري رسمي براي تيمش به ميدان رفت، كه در هر 11 ديدار تيم دورتموند پيروز از ميدان خارج شده است.

12 – براي دوازدهمين بار پیاپی تيم فرايبورگ شروع خوبي در بوندسليگا نداشت، فرايبورگ 12 سال است كه نتوانسته است بازي اول خود در بوندسليگا را با پيروزي پشت سر بگذارد.

17 –لوين اتسونالي،‌ نوه اووه زیلر اسطوره فوتبال آلمان، با بازي در هفته اول بوندسليگا با 17 سال و 4 ماه و 26 روز سن، جوان ترين بازيكن تاريخ بايرلوركوزن در رقابت هاي بوندسليگا مي باشد.

22- تيم دورتموند در 22 يازي اخير خارج از خانه خود در رقابت هاي بوندسليگا، حداقل موفق به زدن يك گل شده است، پيش از اين هامبورگ 27 بار و كايزرسلاترن 23 بار پياپي در بازيهاي خارج از خانه موفق به گلزني شده بودند.

26- بايرن مونيخ توانست در 26 بازي پياپي بوندسليگا بدون شكست زمين را ترك كند،‌ ركورد شكست ناپذيري بوندسليگا با 37 بازي در اختيار هامبورگ است و دورتموند با 31 بار و  بايرن با 27 بار در اين زمينه ركورددار هستند.

28- هواداران آينتراخت براونشوايگ بعد از 28 سال، شاهد حضور تيمشان در رقابتهاي بوندسليگا بودند و در اولين بازي فصل شاهد شكست 1 بر 0 تيم شان مقابل تيم وردربرمن بودند.

318- بعد از 318 روز مصدوميت لئون آندراسن دانماركي در تركيب تيم هانوفر قرار گرفت و موفق به گلزني نيز شد.

462- بعد از 462 روز هرتابرلين توانست با پيروزي 6 بر 1 برابر آينتراخت فرانكفورت بازگشت خود به بوندسليگا را جشن بگيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ