تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 18:49 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:



پیشنهاد جدید ساوتهمپتون برای جذب اسوالدو: باشگاه ساوتهمپتون آماده ارائه پیشنهاد جدید جهت جذب پابلو دنیل اسوالدو مهاجم تیم رم می باشد. فولام، تاتنهام و اتلتیکو مادرید نیز به این مهاجم 27 ساله علاقه مند می باشند.

میلان علاقه مند به جذب پیزارو: باشگاه میلان علاقه مند است کلودیو پیزارو مهاجم تیم بایرن مونیخ را جذب نماید.

آنچلوتی علاقه مند به جذب دی شیلیو: کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید علاقه مند است ماتیا دی شیلیو مدافع چپ تیم میلان را جذب و او را جانشین فابیو کوئنترائو نماید که قصد ترک این تیم را دارد.

ماتیا کاسانی به پارما پیوست: ماتیا کاسانی مدافع راست 29 ساله تیم فیورنتینا به صورت قرضی به تیم پارما پیوست.

ناپولی علاقه مند به جذب زاپاتا: باشگاه ناپولی علاقه مند است دوان زاپاتا مهاجم 22 ساله تیم استودیانتس را به خدمت گیرد.

پارما و کالیاری علاقه مند به جذب گارگانو: دو باشگاه پارما و کالیاری علاقه مند هستند والتر گارگانو هافبک 29 ساله ناپولی را به خدمت گیرند.

اودینزه فروش باستا را تکذیب کرد: کریستیانو جیارتا مدیر ورزشی باشگاه اودینزه فروش دوسان باستا هافبک ملی پوش صربستانی اش را که اینتر را علاقه مند به خود می بیند، تکذیب کرد.

فیورنتینا برای جذب رامی با ناپولی رقابت می کند: باشگاه فیورنتینا قصد دارد سریعتر از ناپولی عادل رامی مدافع 27 ساله و فرانسوی والنسیا را که 10 میلیون یورو ارزش دارد، به خدمت گیرد.

فاریاس به ساسولو پیوست: دیه گو فاریاس مهاجم 23 ساله تیم کیه وو ورونا با مبلغ 700 هزار یورو به صورت قرضی و با حق خرید در پایان فصل، به تیم ساسولو پیوست.

وست برومویچ، ویدرا را می خواهد: باشگاه وست برومویچ علاقه مند است ماتج ویدرا مهاجم 21 ساله و اهل چک تیم اودینزه را که فصل قبل به صورت قرضی در تیم واتفورد به میدان رفت به خدمت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ