نتايج هفته بيستم لوشامپيونه فرانسه
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 9:32 | نویسنده : Amir

تيم‌هاي باستيا و نيس مقابل رمس و والنسين پيروز شدند اما المپيک مارسي در زمين سوشو در زير بارش برف، ششمين ناکامي فصل جاري خود را تجربه کرد.

شب گذشته پيکارهاي هفته بيستم ليگ دسته اول فوتبال فرانسه «لوشامپيونه» با 3 ديدار به پايان رسيد. در نخستين ديدار، باستيا خارج از خانه 2 بر يک مقابل رمس برنده شد. ايلان 21 و تاويون 48 براي باستيا و گورته 63 براي رمس گلزني کردند.

همچنين نيس در ورزشگاه مونيسيپال 5 بر صفر والنسين را درهم شکست. سيويتانوويچ 45، 79، سيولي 59، اسريک 64 و ديژار 87 براي ميزبان گلزني کردند.

در ورزشگاه آگوست بونال جايي که سوشو در زير بارش برف به استقبال از المپيک مارسي شتافت، ميزبان انتقام باخت 2 بر صفر بازي رفت را با کسب برد 3 بر يک گرفت. سوشو که حتي از دقيقه 61 لاپي، مدافعش را به علت کارت زرد دوم از دست داد، توسط پريتوالي 18، باکامبو 40 و مورل 47(بازيکن حريف) به گل رسيد. در مقابل بندرنشينان مارسي توسط آندره آيه 55 تک گل خود را به ثمر رساندند. با اين نتيجه المپيکي‌ها ششمين باخت فصل جاري را کسب کردند.

هم اکنون المپيک ليون با 41 امتياز صدرنشين است. پاري‌سن‌ژرمن با 39 امتياز در رده دوم قراردارد. المپيک مارسي نيز با يک امتياز کمتر (38) صاحب پله سوم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ