آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 20:16 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


آنژی اتوئو را به چلسی می فروشد: آنژی ماخاچ کالا، مهاجم خود، ساموئل اتوئو که هدف تیم چلسی نیز هست را در لیست فروش قرار داد.

منچسترسیتی علاقه مند به جذب په په و دمیکلیس: گفته می شود مدیر تیم منچسترسیتی، بگیریستان، علاقه مند است تا په په، مدافع تیم رئال مادرید و مارتین دمیکلیس، مدافع تیم اتلتیکو را به لیگ برتر بیاورد؛ علی رغم اینکه گزینه دوم در همین تابستان به اتلتیکو پیوسته است.

دنی آرانزوبیا به اتلتیکو می پیوندد: دروازه بان تیم دپورتیوو لاکرونیا، در تمرینات اخیر باشگاه شرکت نکرده است و گزارش ها حاکی از آن است که او در آستانه نهایی کردن انتقالش به اتلتیکو مادرید است.

پاریسن ژرمن به دنبال دنی آلوز و کابای: به نظر می رسد کار PSG در بازار نقل و انتقالات تمام نشده است، و آنها امیدوارند بتوانند برای ترکیب فصل 14- 2013 دنی آلوز از بارسلونا و یوهان کابای از نیوکاسل را به خدمت بگیرند.

آث میلان ساخو را هدف گرفته است: بنا به گزارش رسانه های فرانسوی، ممدو ساخو آخرین گزینه تیم میلان برای تقویت خط دفاعی خود است. با وجود تیاگو سیلوا، مارکوئینوش و الکس، باشگاه فرانسوی می تواند اجازه جدایی به این بازیکن 23 ساله را بدهد.

اتوئو می خواهد به اینتر بازگردد: منابعی در ایتالیا اعلام کرده اند که ساموئل اتوئو مشتاق بازگشت به اینتر است، اما دستمزد بالای او و اینکه چلسی با مورینیو او را می خواهد، مانع بزرگی بر سر بازگشت او به سن سیرو است.

آرسنال باکالی را زیر نظر دارد: نمایندگانی از باشگاه آرسنال روز شنبه برای دیدن بازیکن نوجوان PSV، زکریا باکالی به هلند سفر کرده بودند. این بازیکن 17 ساله مقابل NEC هت تریک کرد.

منچسترسیتی به دنبال کاناوارو و پاپادوپولوس: منچسترسیتی مدافعان تیم های شالکه و ناپولی را هدف قرار داده است.

سوارز روزه سکوت گرفته است: لوئیس سوارز در حالی که این هفته به همراه تیم ملی اروگوئه است، به هیچ گونه سوالی در مورد آینده اش در لیورپول پاسخی نمی دهد.

ساخو می تواند به موناکو برود: ممدو ساخو کماکان می خواهد قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات، PSG را ترک کند و به زودی مذاکراتی با موناکو خواهد داشت.

سوارز هنوز یکی از گزینه های مادرید است: رئال مادرید آماده است تا توجه اش را از گرث بیل بردارد و با لوئیس سوارز قرارداد امضاء کند؛ کسی که می تواند گزینه واقع بینانه تری باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ