ماجراي نامه مربي استقلال به گوارديولا
تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 22:20 | نویسنده : Amir

مربي استقلال مي‌گويد همواره آرزو داشته مربي‌گري در خارج از ايران را تجربه کند.

مجيد صالح در حاشيه تمرين امروز استقلال از آرزوهايش گفت و افزود: من به بخش مهمي از آرزوهايم رسيده‌ام اما همواره دوست داشتم مربي‌گري در خارج از ايران را تجربه کنم. دانش مربيان ايراني بالاست. فکر مي‌کنم به آرزوي يک فوتباليست بزرگ بودن رسيده‌ام. از سه سالگي عاشق بازي کردن بودم و شايد همين علاقه من به بازي کردن و عشق هم‌دوره‌اي‌هاي من به فوتبال باعث تفاوت کيفيت فوتبال آن دوره با الان باشد. من احساس کردم توانايي مربي‌گري دارم و کارنامه من نيز اين استعداد من را تاييد مي‌کند.

 مربي استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که دوست دارد در چه تيم خارجي مربي‌گري کند بيان کرد: واقعيت مهم نيست. من فقط دوست دارم که در خارج مربي‌گري کنم. شايد باورتان نشود من بعد از باخت بارسلونا به چلسي، در همان سالي که چلسي قهرمان اروپا شد، ايميلي به گوارديولا نوشتم و جسارت کردم و در آن گفتم اگر فلان تغيير را در بازي انجام مي‌دادي، نتيجه عوض مي‌شد. او هم در پاسخ به من نوشت، فکر ما به هم نزديک است. به نظر خودم هم بايد اين کار را مي‌کردم. به هر حال شايد روزي همين مسائل پلي براي مربي‌گري من در خارج شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ