دنی آرانزوبیا به اتلتیکو مادرید پیوست
تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 9:15 | نویسنده : Amir

آرانزوبیا امروز (سه شنبه) پس از تست پزشکی از پیوستن به اتلتیکو ابراز خوشحالی کرده و باشگاه جدیدش را باشگاهی بزرگ خواند.

دنی آرانزوبیا

دنی آرانزوبیا پیش از تکمیل پیوستنش به اتلتیکو مادرید امروز (سه شنبه) در تست های پزشکی باشگاه اتلتیکو مادرید شرکت کرد. این دروازه بان 33 ساله با قراردادی 1 ساله از دپورتیوو به اتلتیکو پیوست. آرانزوبیا: "از پیوستن به این باشگاه بزرگ بسیار خوشحال هستم. من واقعا خوشحالم و برای شروع همکاری با اتلتیکو بی صبرانه منتظر هستم. من می دانم اتلتیکو در حال حاضر دروازه بان خیلی خوبی دارد، باید برای به دست آوردن جایگاه خود در تیم رقابت کرده و به تیم کمک کنم."

آرانزوبیا در گفتگو با خبرنگاران گفت که فعلا فرصت صحبت کردن با سیمونه، مربی اتلتیکو را پیدا نکرده است اما در تمرینات شامگاهی امروز (سه شنبه) تیم در ماخادوهانا شانس صحبت کردن با مربی تیم جدید را پیدا خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ