روسيه قهرمان جام جهاني کوچک شد
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 12:2 | نویسنده : Amir

رقابتهاي جام جهاني کوچک در سن پترزبورگ روسيه، با قهرماني تيم ملي زير 18 سال روسيه به پايان رسيد.


ديروز در بازيهايي که از صبح در دو ورزشگاه سن پترزبورگ و زنيت برگزار شد، لتوني دو بر يک قزاقستان را شکست داد و پانزدهم شد تا قزاقستان در رده شانزدهم قرار گيرد.

در ديگر بازيهاي ديروز اسلووني ايران را سه بر يک شکست داد تا اين کشور هفتم و ايران هشتم شود. تيم ملي بلژيک هم به دليل داشتن 8 بازيکن مصدوم و چند بازيکن سه اخطاره نتوانست در مقابل تيم ليتواني حاضر شود و به همين دليل سه بر صفر بازنده شد تا بلژيک چهاردهم و ليتواني سيزدهم شود. ايتاليا پنج بر صفر جمهوري چک را شکست داد و به مقام پنجم رسيد تا چک ششم شود.

آذربايجان هم در بازي مقابل بلاروس پس از آنکه به تساوي يک بر يک رسيد در ضربات پنالتي مغلوب بلاروس شد تا بلاروس در رده يازدهم قرار گيرد و آذربايجان دوازدهم شود.

اوکراين هم در بازي رده بندي دو بر صفر فنلاند را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت.

يونان هم يک بر صفر از سد ترکيه گذشت تا نهم شود و ترکيه در رده دهم قرارگيرد.

اما در بازي فينال اين تيم ملي زير 18 سال روسيه بود که با برتري کامل و در حضور تماشاگراني که اکثرا طرفدار تيم باشگاهي زنيت سن پترزبورگ بودند توانست اين باشگاه قدرتمند را سه بر صفر شکست دهد و قهرمان جام جهاني کوچک روسيه در سن پتربورگ شود.

به اين ترتيب بازيها به پايان رسيد و بهترين بازيکن اين دوره از مسابقات دروازه بان تيم ملي روسيه انتخاب شد. بهترين مهاجم هم مهاجم تيم زنيت با 5 گل زده انتخاب شد و اين در حالي بود که سعيد عزت اللهي از ايران با 4 گل زده در رده دوم قرار گرفت.

تيم ملي نوجوانان ايران، امروز بعدازظهر در يک برنامه توريستي از شهر تاريخي سن پترزبورگ ديدن مي کند و امشب سن پترزبورگ را از مسير امارات به مقصد تهران ترک خواهد کرد. تيم ملي در دوبي حضوري چند ساعته خواهد داشت و بعدازظهر سه شنبه وارد تهران خواهد شد
.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ