سوآرس در ليورپول ماندني شد
تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 23:40 | نویسنده : Amir

مهاجم جنجالي ليورپول که در اروگوئه به سر مي‌برد، در نهايت اعلام کرد در ليورپول مي‌ماند و اين تيم را ترک نخواهد کرد.


لوئيس سوآرس براي چند ماه سوژه رسانه‌هاي انگليسي بود. باشگاه‌هاي زيادي از جمله آرسنال براي به خدمت گرفتن اين بازيکن اعلام آمادگي کردند و حتي پيشنهاد 42 ميليون پوندي براي به خدمت گرفتن اين بازيکن را به باشگاه ليورپول ارائه دادند.

سوآرس در گفت‌وگو با روزنامه "ال آبسروادور" اروگوئه گفت: به خاطر هواداران ليورپول تصميم گرفتم تا در اين تيم بمانم. تصميم نهايي خود را گرفته‌ام و از ليورپول نخواهم رفت.

لوئيس سوآرس در حالي خبر داد که قصد دارد به خاطر هواداران در اين تيم بماند که برندان راجرز، سرمربي ليورپول چندي پيش گفته بود در صورتي که لوئيس سوآرس از هم‌تيمي‌ها و سران باشگاه عذرخواهي کند، مي‌تواند در ليورپول بماند؛ در غير اين صورت جايي را در ترکيب ليورپول نخواهد داشت. مهاجم اروگوئه‌اي پاسخي به صحبت‌هاي برندان راجرز نداد و اعلام کرد، نمي‌خواهد درباره اين موضوع در رسانه‌ها صحبت کند.

لوئيس سوآرس فصل گذشته با زدن 23 گل زده پس از روبين فان‌پرسي دومين گلزن برتر ليگ برتر شد. اين مهاجم اروگوئه‌اي فصل گذشته به دليل گاز گرفتن دست برانيسلاو ايوانوويچ با محروميت سنگيني روبه‌رو شد که 6 جلسه از آن باقي مانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ