ناپولی برای خرید لویز گوستاوو از آرسنال پیشی‌ گرفته است
تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 23:44 | نویسنده : Amir

مدیر برنامه‌های رسمی‌ فیفا، جیاکومو پاترالیتو اعلام می‌‌کند که باشگاه ناپولی برای به خدمت گرفتن لویز گوستاوو هافبک باشگاه بایرن مونیخ، از آرسنال پیشی‌ گرفته است. ناپولی و آرسنال در تابستان برای خرید گونزالو هیگواین هم با هم رقابت کردند که سرانجام، ال‌ پیپیتا به ناپولی پیوست.


حالا بار دیگر این دو باشگاه برای خرید لویز گوستاوو برزیلی رقابت می‌‌کند. وکیل رسمی‌ فیفا می‌‌گوید:" آن شکلی‌ که من شرایط را می‌‌بینم، باید بگویم که ناپولی باشگاهی نیست که شما به آن پاسخ منفی‌ بدهید."

پاترالیتو که مسول مذاکره میان باشگاه آلمانی‌ و سایر باشگاه‌های خارج از آلمان است، ادامه می‌‌دهد:" حتی اگر به معنی از دست دادن ۱۰ درصد از دستمزد سالیانه خود باشد، ناپولی همواره بهترین گزینه است. نه تنها رافا بنیتز که خود شهر ناپل هم در این پروژه تاثیر گذار است. گوستاوو بازیکن مهمی‌ برای هر باشگاهی در ایتالیا است. با این حال ناپولی سه‌ هافبک خوب دارد که باید ابتدا یکی‌ از آنها را به فروش بگذارد."

این مدیر برنامه‌ها در مورد بند جدایی زود هنگام این بازیکن هم می‌‌گوید:" اینکه می‌‌گویند بند جدایی زود هنگام این بازیکن ۱۸ میلیون یورو است، کذب محض است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ