آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 23:49 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:



فرگوسن دفتر کارش را تغییر می دهد: سر الکس فرگوسن به زودی به دفتر جدیدش منتقل خواهد شد، که قرار است خارج از زمین تمرین منچستریونایتد و یا اولدترافورد باشد.

بارسلونا علاقه مند به لوئیز گوستاوو: گوئیز گوستاوو می خواهد بایرن مونیخ را برای به دست آوردن زمان بازی بیشتر ترک کند. آرسنال و ولفسبورگ به این بازیکن برزیلی علاق مند بودند، اما اکنون بارسلونا می خواهد او را تبدیل به سیدو کیتا جدید تیم بکند.

منچستریونایتد تمام پیشنهادات برای رونی را رد می کند: شیاطین سرخ تمام پیشنهادها برای رونی را رد خواهد کرد. قهرمان لیگ برتر قاطعانه می خواهد مقابل خواسته های مهاجمش بایستد و اجازه جدایی به او ندهد.

یوونتوس به دنبال آدریان: یوونتوس عملکرد بازیکن جوان [مهاجم] تیم فلامنگو را زیر نظر گرفته است و می خواهد در ژانویه او را به خدمت بگیرد.

ناپولی به دنبال رامی: سرمربی ناپولی، رافا بنیتز، هنوز هم می خواهد یک مدافع مرکزی به تیمش اضافه کند و اکنون توجه اش را به عادل رامی، مدافع تیم والنسیا معطوف کرده است.

اینتر علاقه مند به سیسوکو: مومو سیسوکو فصل گذشته به صورت قرضی عملکرد خوبی در فیورنتینا داشت و اکنون اینتر قصد دارد این هافبک قدرتمند را از PSG به خدمت بگیرد.

لوئیس سوارز قراردادی جدید با لیورپول امضاء می کند: سوارز در لیورپول خواهد ماند و به نظر می رسد قراردادی جدید با باشگاه امضاء خواهد کرد. با توجه به گفته های مارتین چارکرو، روزنامه نگار مطرح اروگوئه ای که برای Sport890 کار می کند، سوارز به خاطر حمایت هواداران باشگاه، قانع به ماندن شده است.

لیورپول آماده ارائه پیشنهاد برای ویلیان: لیورپول آماده است تا با پیشنهادی 35 میلیون یورویی هافبک تیم آنژی را به خدمت بگیرد.

آرسنال به دنبال میچو و ژکو: بعد از اینکه امیدهای آرسنال برای جذب سوارز به یأس تبدیل شد، حالا آنها میچو، مهاجم سوانسی، و ادین ژکو، مهاجم سیتی را هدف قرار داده اند.

چلسی برای اتوئو پیشنهاد می دهد: باشگاه چلسی در حال بررسی است تا پیشنهادی 6 میلیون یورویی برای ساموئل اتوئو، مهاجم تیم آنژی ارائه کند.

بارسلونا دیگر به دنبال لوئیز و اگر نیست: بارسلونا دیگر علاقه ای به خرید داوید لوئیز از چلسی و دنیل اگر از لیورپول ندارد.

منچسترسیتی به دنبال پیشنهاد برای په په: منچسترسیتی به دنبال ارائه پیشنهادی 23 میلیون یورویی برای په په، مدافع تیم رئال مادرید است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ