دوستانه؛ آلمان 3 - 3 پاراگوئه؛ 3 گل، هدیه مدافعان آلمان به تیم پاراگوئه!
تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 10:16 | نویسنده : Amir

ازی هیجان انگیز آلمان برابر پاراگوئه، همانند یک ماراتن ماجراجویانه بود چرا که آلمان هر بار که عقب افتاد به سرعت گل خورده را جبران کرد.



آلمانی ها در این دیدار باگل بندر از شکست در زمین خود فرار کردند، در این دیدار که در حضور 46 هزار تماشاگر در استادیوم کایزرسلاترن برگزار شد، پاراگوئه ای ها با بازی خوب خود حسابی یوگی و یارانش را به چالش کشیدند.

این در حالیست که هر دو تیم با ترکیب کامل خود به میدان رفتند (هرچند آلمان گوتزه، کروس و شواینی را در اختیار نداشت)، این یاران پاراگوئه بودند که با شروع فوق العاده خود و زدن دو گل در 15 دقیقه آغازین توسط نونز و پتونی، حسابی نویر را سورپرایز کردند، این دو گل با اشتباه مسلم مرته ساکر و خدیرا برای تیم حریف بدست آمد، اما آلمانی ها بلافاصله در صدد جبران برآمده و در 15 دقیقه دوم بازی توسط شوت زیبای گوندوغان و تک به تک مولر، بازی را به تساوی کشیدند؛ اما این پایان کار نبود، در حالی که همه منتظر سوت پایان نیمه اول بودند، سامودیو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در این دیدار علاوه بر مرته ساکر پر اشتباه، کلوزه هم بازی پر اشتباهی به نمایش گذاشت که خیلی ها آن را به فاصله دو گله اش با گرد مولر ربط می دهند، چرا که او در بعضی صحنه ها با تکروی سعی به گلزنی داشت، تا با شکستن رکورد مولر، خود را برترین گلزن تاریخ کشورش بداند؛ هر چند او با شروع نیمه دوم جای خود را به دیگر مهاجم نه چندان آماده آلمان، ماریو گومز داد.

در نیمه دوم، لو که گوندوغان را بدلیل مصدومیت از دست داده بود و بندر را جانشینش کرده بود، پودولسکی را بجای رویس و بواتنگ را به جای مرته ساکر، ضعیف ترین بازیکن آلمان وارد زمین کرد.

در این نیمه بازی به اصطلاح یک گله شده بود و 45 دقیقه بازی روی دروازه پاراگوئه در جریان بود تا اینکه در دقیقه 74 شوت سرکش بندر کار را به تساوی کشاند تا این نتیجه تا پایان پا بر جا بماند.

پیش از آغاز بازی طی مراسمی از دروازبان و کاپیتان اروگوئه، خوستو ویلار، به مناسبت 100مـین بازی ملی اش با لباس پاراگوئه تقدیر به عمل آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ