آقاي گل لوشامپيونه به قطر مي‌رود
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 15:58 | نویسنده : Amir

مهاجم پاري‌سن‌ژرمن در نظر دارد با ترک اين تيم به باشگاه الغرافه قطر ملحق شود.

نه‌نه بازيکن 31 ساله که با 21 گل زده گلزن‌ترين بازيکن فصل گذشته ليگ فرانسه بود، با اين تيم نايب قهرمان لوشامپيونه شد.

وي با کارلو آنچلوتي اختلافاتي پيدا کرده و بيش از يک ماه است که براي تيمش به ميدان نرفته است.

مهاجم برزيلي در اين‌باره اظهار داشت: با الغرافه به توافق رسيدم. کار سختي بود زيرا هنوز روياي بازي براي برزيل و ملاقات با خانواده‌ام را دارم.

وي هفته گذشته در آستانه عقد قرارداد با سانتوس قرار گرفت. نه‌نه بر اساس گزارش‌ها قراردادي به ارزش 11 ميليون يورو (14.68 ميليون دلار) براي 18 ماه با تيم قطري امضا خواهد کرد.

وي افزود: چنين اتفاقاتي تنها يک بار در زندگي مي‌افتد. مطمئن نيستم که مردم شرايط من را بفهمند. فقط به آينده‌ام فکر و آن را براي خانواده‌ام تضمين مي‌کنم.

نه‌نه در 79 بازي ليگ به ميدان رفته و 36 گل براي سن‌ژرمن به ثمر رسانده است؛ اما در اين فصل تنها در 9 مسابقه حاضر شده است.

آنچلوتي پس از اينکه اين بازيکن با مشت به زمين کوبيد و پس از پيروزي ماه گذشته مقابل پورتو در ليگ قهرمانان به مشاجره با کادر فني پرداخت، او را از ترکيب اصلي تيم کنار گذاشت.

از آن به بعد بازيکن برزيلي تنها در ديدار دوستانه مقابل لخوياي قطر در اردوي زمستاني تين در دوحه حاضر شد و العربي نيز پيشنهادي براي جذب اين بازيکن مطرح کرد.

نه‌نه از علاقه‌اش براي بازگشت به برزيل صحبت و اعلام کرد که دوست دارد در کنار فرزندانش باشد. وي همچنين بر اين باور است که حضور بيشتر در مسابقات باشگاه مي‌تواند شانس وي را براي راهيابي به تيم ملي برزيل افزايش دهد.

بازيکن پاري‌سن‌ژرمن شانس اين را خواهد داشت تا در الغرافه با الکس رافائل مسچيني و ديگو تاردلي هم‌وطنانش هم‌بازي شود.

الغرافه يکي از چهار باشگاه قطري است که در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا 2013 حضور دارد و الين پرين، سرمربي سابق پورتسموث هدايت آن را در دست دارد.

سپاهان در گروه C ليگ قهرمانان آسيا 2013 با الغرافه قطر هم‌گروه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ