شراکت EA و بارسا؛ چهره های سه بعدی و نیوکمپ واقعی
تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 17:13 | نویسنده : Amir

در حالیکه کمتر دو ماه به انتشار بازی پر طرفدار FIFA 14 باقی مانده است، شرکت سازنده این بازی خبر از شراکت و همکاری خود با تیم بارسلونا را داد.


وب سایت شرکت بزرگ بازی سازی EA Sports خبر از قرداد این شرکت با تیم بارسلونا اسپانیا را روی خروجی خود قرار داد. این قرارداد به مدت سه سال بین این باشگاه و شرکت EA Sports خواهد بود و طی آن توجه ویژه ای به این تیم در پروسه ساخت بازی FIFA 14 خواهد شد.

شرکت  EA Sportsبا ابراز خرسندی از این قرارداد بزرگ اعلام کرد که این یکی از مهم ترین برنامه های شرکت است و همکاری با تیم بزرگی چون بارسلونا می تواند در کیفیت بازی محبوب FIFA 14 تاثیر به سزایی داشته باشد.

استفاده از تصویر بازیکنان بارسلونا روی کاورهای بازی یکی از بندهای این تفاهم نامه است. تصویر اصلی کاور FIFA 14 نیز عکس لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسا خواهد بود. همچنین شرکت EA Sports اعلام کرد که قصد دارد طی یک پروژه حرفه ای تمامی چهره های بازیکنان بارسا را به صورت سه بعدی تهیه و در بازی FIFA بگنجاند. این می تواند یکی از جذاب ترین قسمت ها برای طرفداران بازی و تیم بارسا باشد.

نمایی از ورزشگاه نیوکمپ در FIFA 14

در طی این شراکت سه ساله شرکت EA Sports با بکار گیری گروه تخصصی خود روی استادیوم نیوکمپ کار خواهد کرد و این ورزشگاه بصورت واقعی و با تمامی جزئیات ممکن در بازی ساخته خواهد شد. فصل 2013-2014 در ورزشگاه نیوکمپ برای هوادارن بارسا در ورزشگاه نیوکمپ FIFA 14 یکی از شگفت انگیزترین قسمت های بازی خواهد بود. عکس زیر نمونه ای ورزشگاه نیوکمپ در بازی جدید FIFA می باشد که پاییز امسال منتشر خواهد شد.

شرکت EA Sports علاوه بر بارسا با تیم های بزرگ دیگری چون آث میلان، منچسترسیتی و دورتموند نیز تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ