آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 21:6 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:


جدال ساندرلند و وستهم برای جذب کوالیارلا: دو باشگاه وستهم و ساندرلند انگلیس علاقه مند هستند فابیو کوالیارلا مهاجم 30 ساله تیم یوونتوس را به خدمت گیرند.

مذاکره اینترمیلان برای جذب فن در ویل: باشگاه اینترمیلان مذاکرات خود را برای جذب گرگوری فن در ویل مدافع راست تیم پاریسن ژرمن از سر گرفت.

میلان، شیمیچ را به خدمت گرفت: باشگاه میلان موفق شد اشتفان شیمیچ مدافع راست 18 ساله تیم جنوا را به خدمت گیرد.

لونگو در آستانه پیوستن به ورونا: ساموئله لونگو مهاجم تیم اینترمیلان و عضو تیم زیر 21 ساله های ایتالیا، در آستانه پیوستن به هلاس ورونا قرار دارد.

جنوا علاقه مند به جذب نیانگ: فابیو لیورانی سرمربی تیم جنوا تایید کرد که علاقه مند است امبایه نیانگ مهاجم 18 ساله تیم میلان را قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات جذب نماید.

کیه وو ورونا علاقه مند به جذب برینتزا: باشگاه کیه وو ورنا علاقه مند است فرانکو برینتزا مهاجم 34 ساله آتالانتا را به خدمت گیرد.

آنتونینی راهی ترکیه می شود: دو باشگاه بشیکتاش و ترابوزان اسپور ترکیه علاقه مند به جذب لوکا آنتونینی مدافع چپ تیم میلان می باشند.

پارما علاقه مند به جذب ایبراهیموویچ جدید: باشگاه پارما علاقه مند است آنتونیو لوکانوویچ مهاجم 15 ساله کروات تیم اچ ان کی ریکا که به زلاتان جدید مشهور است را به خدمت گیرد.

بنفیکا علاقه مند به جذب اسوالدو: باشگاه بنفیکا لیسبون پرتغال علاقه مند است پابلو دنیل اسوالدو مهاجم ملی پوش رم را با دستمزد دو میلیون یورویی در هر سال به خدمت گیرد.

کالایو از ناپولی جدا خواهد شد: اومبرتو کالایو ایجنت و برادر امانوئله کالایو مهاجم تیم ناپولی اذعان کرد که باشگاه ناپولی قصد ادامه همکاری با این بازیکن را ندارد و قصد فروش وی را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ