محروميت کاپيتان لاتزيوازحضور درسوپرجام ايتاليا
تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | 12:46 | نویسنده : Amir

هافبک قهرمان جام حذفي فوتبال ايتاليا در فصل گذشته به اتهام دست داشتن در فساد تباني کالچو اجازه شرکت در ميدان نبرد با بانوي پير را ندارد.

استفانو مائوري، هافبک و کاپيتان تيم لاتزيو که فصل گذشته قهرمان کوپا ايتاليا شد، به دليل مجازاتي که کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا (FIGC) براي وي در نظر گرفته نمي‌تواند برابر يوونتوس در بازي سوپرجام ايتاليا به ميدان برود.

چندي پيش اسامي گروهي از متهمان پرونده فساد تباني کالچو در فصل 2011 منتشر شد که نام استفانو مائوري نيز در ميان آنها بود. مائوري شخصا در پروسه تعيين نتايج بازي‌ها نقشي نداشته است اما به دليل خودداري از گزارش تخلفات صورت گرفته، از سوي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايتاليا براي 6 ماه از حضور در تمامي رقابت‌ها محروم شده است که اين مجازات با اعتراض دادستان فدرال ايتاليا، استفانو پالاتزي مواجه شده است.

پالاتزي با تاکيد بر مجرم بودن مائوري محروميت نه‌چندان سنگين‌ در نظر گرفته شده براي کاپيتان لاتزيو را به منزله نشانه‌اي براي ديگر اهالي کالچو دانست که مي‌توانند راحت‌تر به ضربه زدن به فوتبال ايتاليا ادامه دهند. او در يک کنفرانس خبري گفت: تصميم شما به صورت ويژه‌اي اهميت دارد و مي‌تواند نشانه‌اي از پيشرفت در برقراي عدالت در دنياي ورزش باشد. بايد کمک شود تصميمات اتخاذ شده و کم‌کاري کميته انظباطي که اشتباهي بسيار وحشتناک است جبران شود.

در همين حال جيان ميچله، وکيل مدافع مائوري با خوشبيني‌ در مورد پرونده موکل خود سخن گفت. وي اظهار داشت: من بسيار خوشبين هستم. ما اينجا هستيم تا کاري کنيم او بتواند در سوپرجام بازي کند و شايد حتي گل بزند. او به خاطر گزارش ندادن جرمي که سايرين مرتکب شده‌اند مجازات شده و به همين خاطر ما واقعاً نمي‌توانيم بفهميم که خطاي او دقيقا چه بوده است و چه جرمي مرتکب شده است.

تيم‌هاي لاتزيو و يوونتوس فرداشب در ورزشگاه المپيکوي شهر رم به مصاف يکديگر مي‌روند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ