آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, | 20:34 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


فالکائو وارد بازار نقل و انتقالات شد: به دنبال نگرانی از افزایش مالیات ها و دستمزد اعضای تیم، موناکو تنها کمتر از 2 ماه که او را به خدمت گرفت، وی را وارد بازار کرد! چلسی، رئال مادرید و دو تیم شهر منچستر به او علاقه دارند.

مویس از خرید فلاینی مطمئن است: سرمربی منچستریونایتد از خرید هافبک تیم اورتون، مارونه فلاینی، مطمئن است. خود این بازیکن نیز مصمم است تا به اولدترافورد منتقل شود.

رم خواهان نانی: باشگاه رم می خواهد با فروش اسوالدو 20 میلیون یورو به دست بیاورد تا بتواند نانی را به خدمت بگیرد؛ آدرین و جیلاردینو آلترناتیو های باشگاه هستند.

پیشنهاد 29 میلیونی چلسی به جکسون مارتینز: چلسی در حال آماده سازی پیشنهادی 29 میلیون یورویی برای مهاجم پورتو است. ژوزه مورینیو بعد ناامیدی از خرید وین رونی، امیدوار است که بتواند او را به خدمت بگیرد.

چلسی به دنبال اتوئو: چلسی اگر در تلاش های خود برای جذب مهاجم یونایتد، وین رونی ناکام بماند، قراردادی 2 ساله با ساموئل اتوئو امضاء خواهد کرد.

گوستاوو به ولفسبورگ پیوست: لوئیز گوستاوو برای امضای قراردادی 5 ساله با ولفسبورگ به توافق رسید و بدین ترتیب از بایرن جدا شد. این هافبک دفاعی پیشنهاد آرسنال را رد کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ