بازگشت استقلال به صدر با پيروزي مقابل مس
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 17:1 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال استقلال با پيروزي برابر مس کرمان و کاپيتاني فرهاد مجيدي به صدر جدول بازگشت.

آخرين ديدار هفته بيست و يکم ليگ برتر امروز از ساعت 15:10 در ورزشگاه آزادي و در حضور 8 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) بين دو تيم استقلال و مس کرمان برگزار شد که استقلال 2 بر يک برابر مس کرمان به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس،آرش برهاني در دقيقه 25 و 57 براي استقلال گلزني کرد. آرش با اين گل با 91 گل زده بهترين گلزن تاريخ باشگاه استقلال شد پيش از اين علي جباري با 89 گل زده اين عنوان را در باشگاه استقلال در اختيار داشت.

مصطفي شجاعي در دقيقه 55 گل مس کرمان را به ثمر رساند.

فرهاد مجيدي در دقيقه 60 براي اولين مرتبه در ليگ دوازدهم به ميدان آمد و مجتبي جباري هم به محض ورود او به ميدان بازوبند کاپيتاني را به او تقديم کرد. استقلال امروز با شکست مس و کاپيتاني مجيدي و گلزني‌ تاريخي برهاني و با 41 امتياز به صدر جدول بازگشت.

همرنگ بودن پيراهن مهدي رحمتي دروازه‌بان استقلال با بازيکنان باعث شد که اين بازي با 10 دقيقه تاخير آغاز شود.

محسن ترکي داور مسابقه به استوان باتس از مس کرمان و فرهاد مجيدي، جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

مس کرمان هم با 28 امتياز در رده يازدهم باقي‌ماند. لوکا بوناچيچ از زماني که به مس کرمان آمده است هنوز بردي به دست نياورده است.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، حسن اشجاري، علي حمودي، جواد نکونام، جي لويد ساموئل، مجتبي جباري،( از دقيقه 92 ميثم بائو) خسرو حيدري، فرزاد حاتمي( از دقيقه 61 فرهاد مجيدي) و آرش برهاني( از دقيقه 74 سيد ايمان موسوي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب مس کرمان:

آرمان شهداد نژاد، شجاع خليل‌زاده، استوان باتس، پويا سيف‌پناهي، مسعود نظرزاده( از دقيقه 82 شهرام گودرزي)، فرزاد حسين‌خاني، مهرداد کريميان، مصطفي شجاعي، احمد حسن‌زاده( از دقيقه 46 کيوان امرايي)، منصور تنهايي( از دقيقه 46 ايوان پتروويچ) و رضا عنايتي

سرمربي: لوکا بوناچيچ


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ