تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 22:7 | نویسنده : Amir

دو تيم يوونتوس و لاتزيو يکشنبه شب در سوپر جام ايتاليا به مصاف هم خواهند رفت.

امشب بازي سوپرکاپ ايتاليا ميان دوتيم يوونتوس (قهرمان فصل گذشته رقابتهاي سري آ) و لاتزيو (قهرمان پارسال جام حذفي ايتاليا) برگزار مي شود.

براي يوونتوس انتظار مي رود تا کارلوس توز و فرناندو يورنته دو خريد تابستاني بينکونري از ابتدا در ترکيب اصلي برابر لاتزيو به ميدان بروند تا نخستين ديدار رسمي شان با پيراهن يوونتوس را انجام دهند.

پسران آنتونيو کونته در حال حاضر مدافع عنوان قهرماني در سوپر جام ايتاليا و دو قهرماني متوالي در اسکودتو هستند. بينکونري فصل گذشته با 9 امتياز اختلاف با تيم دوم جدول به قهرماني رسيد در حالي که لاتزيو با حضور در پله ششم به کارش در ليگ پايان داد.

ظاهرا با اضافه شدن بازيکنان مهمي چون کارلوس توز ،يورنته و آنجلو اوبونا يوونتوس براي سومين قهرماني متوالي تلاش خواهد کرد.

با تمام اين اوصاف يوونتوسي ها در تورنمنت دوستانه چمپيونز کاپ بدون کسب حتي يک برد با قرار گرفتن در رده آخر به کارشان پايان دادند اما کونته از آمادگي شاگردانش مطمئن است.

در عين حال لاتزيو با قهرماني در کوپا ايتاليا برابر رقيب همشهري اش يعني رم موفق شد راهي سوپر جام ايتاليا و حريف يوونتوس قهرمان حال حاضر سري آ شود.پسران ولادمير پتکوويچ در بازي هاي پيش فصل موق شدند برابر تيم کريستال پالاس ليگ برتري به برد 1-0 برسند

آنها همچنين موفق نشدند از سال 2000 به بعد در اين جام به قهرماني برسند جايي که آنها اينتر را با نتيجه 4-3 شکست داده بودند هر چند که بعد از آن دو بار به مقام نائب قهرماني رسيده اند.

يوونتوس نيز اميدواراست بتواند به مانند سال گذشته همانطور که با حساب 4-2 از سد ناپولي گذشت ،لاتزيو را شکست دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ