آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره
تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 9:30 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:


مودریچ علاقه مند به پیوستن به منچستریونایتد: لوکا مودریچ امیدوار است به لیگ برتر بازگردد، ولی او دوست ندارد به عنوان بخشی از قرارداد انتقال گرت بیل به تاتنهام بپیوندد، بلکه مشتاق است راهی منچستریونایتد شود.

آرسنال علاقه مند به جذب ریچاردز: باشگاه آرسنال علاقه مند است میکا ریچاردز مدافع راست منچسترسیتی را به خدمت گیرد.

آرسنال برای جذب میچو 25 میلیون پوند می پردازد: باشگاه آرسنال قصد دارد میچو ستاره تیم سوانسی سیتی را به خدمت گیرد و به همین خاطر آماده است 25 میلیون پوند برای جذب وی بپردازد.

پیشنهاد 18 میلیون پوندی منچستریونایتد برای جذب فلینی: باشگاه منچستریونایتد برای جذب مروان فلینی هافبک تیم اورتون قصد ارائه پیشنهادی 18 میلیون پوندی دارد.

لیورپول در آستانه جذب ویلیان: باشگاه لیورپول با پیشنهادی 15 میلیون پوندی، در آستانه جذب ویلیان ستاره تیم آنژی ماهاچ کالا می باشد.

بازگشت آرسنال بر روی گزینه بندر: باشگاه آرسنال بار دیگر برای جذب لارس بندر هافبک تیم بایرلورکوزن ابراز علاقه کرد.

لیورپول خواهان دامیائو: باشگاه لیورپول از ترس پیشنهاد 50 میلیون پوندی احتمالی آرسنال برای جذب سوارز، قصد دارد لئوناردو دامیائو مهاجم تیم اینترناسیونال را به خدمت گیرد.

جدال لیورپول و میلان برای جذب ساخو: ممدو ساخو قصد ترک پاریسن ژرمن را دارد و دو باشگاه لیورپول و میلان قصد جذب وی را دارند.

راسل مارتین قراردادش را تمدید کرد: باشگاه نورویچ تایید کرد که قرارداد راسل مارتین ملی پوش اسکاتلندی این تیم به مدت سه فصل تمدید شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ