پايان تلاش هاي آرسنال براي خريد ويا
تاريخ : دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, | 21:52 | نویسنده : Amir

توپچي ها براي خريد اين مهاجم ملي پوش اسپانيايي پيشنهادي رسمي به بارسا ارائه دادند اما ونگر سرانجام پذيرفت که نمي تواند اين بازيکن را در ژانويه به خدمت بگيرد.

آرسنالي ها تقويت خط حمله شان را در صدر برنامه هاي شان در بازار نقل و انتقالات زمستاني قرار دادند و با کنار رفتن گزينه داويد ويا، انتظار مي رود که اکنون تمرکزشان روي خريد آدريان لوپس، مهاجم اتلتيکو مادريد، خواهند گذاشت.

براساس گزارش ها، هفته گذشته يک گروه از نمايندگان باشگاه آرسنال به اسپانيا سفر کردند تا با مديران بارسلونا در مورد انتقال ويا مذاکره کنند.

اما در مذاکراتي که صورت گرفت، مديران بارسا اعلام کرد ويا به هيچ صورتي، قرضي يا دائمي، واگذار نخواهد شد. اين در حالي که اين مهاجم باتجربه در گفتگوي خصوصي با ونگر اعلام کرده بود که علاقه مند است به اميريتس برود.

ويا از اينکه در اين فصل چندان در ترکيب بارسا قرار نگرفته، ناراحت است اما با توجه به اينکه بارسا ديدارهاي دشواري در ادامه فصل در لاليگا و چمپيونزليگ در پيش دارند، کادر فني اين باشگاه علاقه اي به از دست دادن او ندارد.

حتي تيتو ويلانووا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" داويد جايي نخواهد رفت. ما از داشتن او کاملا راضي هستيم."

هرچند ويا فرصت زيادي براي بازي در اين فصل پيدا نکرده، اما بعد از مسي، دومين گلزن اين فصل آبي و اناري هاست. او اين فصل تنها در 6 بازي لاليگا از ابتدا به ميدان رفته و در مجموع در همه رقابت ها، در 11 بازي در ترکيب اصلي قرار گرفته و 10 بار نيز گلزني کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ